A MagyarBrands-díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Az értékelésnél egyik fontos szempont, hogy a márka magyar tulajdonban legyen. A Jánosik Kft. száz százalékban hazai cég - tájékoztatott Jánosik Lajos tulajdonos.
A reputáció vizsgálatakor is jó eredményt értek el, a cég hírneve kimagaslóan jó a megrendelőik és a szakemberek körében.
Külön értékelték, hogy a márkát tulajdonló vállalat milyen gazdasági teljesítményt produkált. Eszerint 2013-ban 6,3 milliárd, 2014-ben 8,4 milliárd, míg 2015-ben 10 milliárd forintos forgalmat értek el.
Munkájuk eredményét jelentős részben visszaforgatták a vállalkozásba, ez sikereik egyik titka. Idén például az adózás előtti eredmény 15 százalékát fizették csak ki osztalékként, a fennmaradó részből pedig továbbfejlesztették a céget.
A vállalat méretére jellemző az is, hogy az alkalmazotti létszám is jelentősen emelkedett az elmúlt években, s 2015-re elérték az 1000 saját dolgozót.
A díj odaítélésekor az is számított, hogy a takarítási szolgáltatásokban piacvezető, ám több lábon álló cég immár több mint 20 éve van jelen a hazai piacon.
A kiváló fogyasztói márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos, ismertséget, kedveltséget vizsgáló fogyasztói kutatás eredményei is befolyásolják.