eur:
399.12
usd:
366.89
bux:
87872.68
2025. március 16. vasárnap Henrietta
Federal Way, WA, USA - Dec 11 2011
Nyitókép: 4kodiak/Getty Images

Új sebességre kapcsolt a YouTube a reklámblokkolók üldözésében

Ezúttal olyan appokat tűzött céltáblára a YouTube, amelyekkel még valahogy valahogy ki tudták trükközni a videómegosztónak nem fizetők a kötelező reklámnézést.

Tavaly ősszel üzent hadat a YouTube a reklámblokkolóknak, mert elege lett abból, hogy miattuk bevételtől esik el. Ha a videómegosztó érzékeli, hogy a böngészőben blokkoló van aktivizálva, letiltja vagy erősen korlátozza a videónézést.

Most újabb fázisába ért a projekt, ezúttal az olyan mobilos és számítógépes lejátszóappokat kívánja lefülelni a YouTube, amelyek reklámok nélkül teszik lehetővé a videómegosztón elérhető tartalmak megtekintését - írja az Origo.

Az érintett alkalmazásokban nem fognak betöltődni a videók, illetve "A tartalom nem elérhető ezen az alkalmazáson belül" üzenetet fogják látni a felhasználók.

Bejelentésében a videómegosztó platform azt írja: "Szeretnénk kiemelni, hogy a felhasználási feltételeink nem teszik lehetővé a harmadik felek által készített appok számára a hirdetések kikapcsolását, mivel az megakadályozza a tartalomkészítőket a megtekintések után járó jutalom megszerzésében. A YouTube hirdetései segítenek az alkotók megélhetésének biztosításában, továbbá abban, hogy világszerte milliárdok használhassák a szolgáltatást".

Címlapról ajánljuk

Dénes Ferenc az MU stadionprojektjéről: digitális Young Trafford kell, de nem lesz olcsó

Biztosan megtelik majd a Manchester United új, százezer férőhelyesre tervezett stadionja is, és a klubvezetők azzal kalkulálhatnak, hogy az évek során megtérül majd a gigaprojekt a jegyeladások révén – mondta az InfoRádióban a sportközgazdász. Dénes Ferenc szerint az elmúlt évek kudarcai ellenére az MU még mindig a világ top három futballmárkájának az egyike.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.03.17. hétfő, 18:00
Kiss J. László
a Budapesti Corvinus Egyetem professzor emeritusa
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×