A rendezvényen megszólalt Oliver Zipse, a vállalat vezetője is, aki élesen kritizálta az autók műszerfalát beborító képernyőket. Érvelése szerint ezek vezetés közben zavarják a sofőrt, így vagy a hatóságok fogják őket betiltani, vagy vásárlói nyomásra maguktól fognak eltűnni, mégpedig 10 éven belül - írta a Totalcar.
Természetesen a vezetőnek van alternatív megoldása, mégpedig a BMW saját head-up display rendszere. Zipse szerint azáltal, hogy minden fontos információt a szélvédőre vetítenek, a sofőrnek szinte soha nem kell a tekintetét levennie az útról.
Ilyen HUD-ok egyébként már régóta elérhetők egyes gyártók modelljeibe, leginkább a csúcskategóriában vagy borsos extraként, de úgy tűnik, a BMW minden eddiginél több információt vetítene ezekkel, száműzve a kijelzőket. Ennél többet egyelőre nem tudni, nyilvános koncepció még nincs, és csak annyi ismert, hogy az első ezzel szerelt BMW-modellek az évtized közepén érkezhetnek.
A Totalcar megjegyzi, hogy a bejelentés pikantériáját az adja, hogy az autógyártó legnagyobb konkurense, a Mercedes nemrég épp elköteleződött a kijelzők mellett.