Infostart.hu
eur:
388.66
usd:
330.04
bux:
0
2025. december 26. péntek István
Nyitókép: Pixabay

Hétfőn kezdődik a nagy leállás a Vodafone ügyfélszolgálatánál

Napokig nem lehet majd ügyeket intézni. Ez a UPC-vel való egyesülés utolsó fázisa.

Hétfőtől egy hétig nem működnek a Vodafone ügyfélszolgálatai az értékesítési és ügyfélszolgálati rendszerek informatikai átállása miatt; az otthoni és mobil alapszolgáltatások azonban akkor is zavartalanul elérhetők lesznek július 11-16. között.

A Vodafone tájékoztatása szerint a szolgáltató a hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében végez informatikai átállást, ami a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése.

Az átállás alatt az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes speciális szolgáltatások (például mobilvásárlás - autópályamatrica, parkolás) nem lesznek elérhetők sem az üzletekben, sem az online, sem telefonos ügyfélszolgálatokon. Ugyanakkor általános információkkal és hibabejelentéssel kapcsolatban tudnak segíteni, az alapszolgáltatások pedig -az otthoni szolgáltatások, így a vezetékes TV, internet és telefon, a mobil hívások indítása és fogadása, az SMS küldés és fogadás, az adathasználat, valamint a telefonos ügyfélszolgálaton keresztüli hibabejelentés - végig elérhető lesz.

A változásokról több csatornán keresztül közvetlenül értesítik az ügyfeleket, az átállással kapcsolatos naprakész tájékoztatás (így az átállás előtti javasolt teendők, illetve az el nem érhető funkciók listája, valamint az átállást támogató segédletek) az erre a célra létrehozott aloldalon érhető el.

A Vodafone Magyarországnak több mint 3,8 millió ügyfele van.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
Brutális ütemben fejlődött idén a mesterséges intelligencia - Karnyújtásnyira lehet az AGI?

Brutális ütemben fejlődött idén a mesterséges intelligencia - Karnyújtásnyira lehet az AGI?

2025-ben a technológia terén egyértelműen szinte minden a mesterséges intelligencia fejlődéséről szólt, a vezető AI-vállalatok pedig rendkívüli tempóban dobták idén piacra az újabbnál újabb megoldásaikat. Bár az év során sokan tartottak az "AI lufi" kidurranásától, a benchmarkok alapján az új modellek messze felülmúlták a tavalyiakat, bizonyos területeken pedig már meg is haladták az emberek képességeit. Az LLM-ek mérhető tudása azonban csak az egyik fontos tényező: az automatikus működés a másik elem, amelyről idén gyakran szó esett, különösen az általános mesterséges intelligencia (AGI) elérésével kapcsolatos várakozásokra utalva. A fejlődés ugyan egyértelműen látszik ezen a területen is, a vállalatvezetők és AI-kutatók igen megosztottak a kérdést illetően: egyesek szerint két évre, mások szerint egy évtizedre vagyunk a legokosabb emberek képességeit meghaladó, teljesen autonóm működésre képes AI-rendszerektől. Sőt, egyes vélekedések szerint addig még az AI-hoz való teljes tudományos megközelítésnek is változnia kellene.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×