Minden idők legnagyobb költési kedvéről árulkodnak az alkalmazás-áruházak második negyedéves adatai. Az App Annie legújabb jelentése szerint rekordösszeget, 34 milliárd dollárt költöttek appokra a felhasználók 2021 második negyedévében - írta a hvg.hu. Az Android és az iPhone felhasználók hétmilliárd dollárral költöttek többet a második negyedévben a tavalyi év hasonló időszakához képest, és kétmilliárd dollárral több folyt be az idei év első negyedévéhez képest.
Az App Store felhasználói 22 milliárd dollárt költöttek, ami 30 százalékos növekedés 2020 második negyedévi adataihoz képest, az androidosok pedig 12 milliárd dollárt hagytak a Google Play áruházban, ami 20 százalékos növekedéssel egyenértékű.
- 2021 második negyedévének legfontosabb alkalmazásai a közösségi, az üzenetküldő és a videostreaming termékek voltak.
- Az egyértelmű sztár a Tik Tok - továbbra is az első helyen áll mind a letöltések, mind és a felhasználók által elköltött pénz tekintetében.
- A letöltések számát illetően dobogós még az Instagram és a Facebook, a költéseknél pedig a YouTube és a Tinder.