eur:
407.39
usd:
371.52
bux:
82400.87
2025. április 8. kedd Dénes
Nőnapi távkapcsoló: így tévézünk

Nőnapi távkapcsoló: így tévézünk

A magyar nők naponta átlagosan 46 perccel többet tévéztek 2017-ben, mint a férfiak, jellemzően 123 reklámfilmmel találkoztak, ez a teljes képernyő előtt töltött idő 13 százaléka – derült ki a Nielsen Közönségmérés adataiból.

A 18 évnél idősebbek naponta átlagosan 4 óra 59 percet töltöttek a képernyők előtt, amely idő a nemek tekintetében valamelyest eltérően alakult: a nők esetében 5 óra 20 perc, a férfiaknál pedig 4 óra 34 perc volt - írja a Világgazdaság.

2017-ben összesen több mint 10 millió reklámfilmet sugároztak a Nielsen által reklámszinten mért csatornákon. A felnőtt közönségen belül a nők naponta átlagosan 123 reklámfilmmel találkoztak, míg a férfiak valamivel kevesebbet, naponta átlagosan 101 reklámfilmet néztek meg.

A nézőszám napon belüli alakulása hasonló mintázatú mind a két nem esetében: jellemzően este 20.50 körül érte el maximumát, de a nap minden percére igaz, hogy a hölgynézők ültek többségben a tévé előtt. 2017 során a tévénéző közönség összetétele is ennek megfelelően alakult, 57 százalékos többségben voltak a nők. Ez különösen igaz az általános szórakoztató, életmód, zene- és gyerekcsatornák esetében, ahol a nők aránya a közönségen belül meghaladta a 60 százalékot.

A hír- és filmcsatornák nézői között nagyjából egyensúlyban voltak a nemek, míg a sport- és ismeretterjesztő csatornák közönségében egyértelműen a férfiak domináltak.

A felnőtt nők és férfiak műsorfogyasztásának tekintetében közös pont, hogy tévéreklámokra fordították a legtöbb időt 2017 során, tévénézésre fordított idejük 13 százalék illetve 12 százalékát.


VIDEÓAJÁNLÓ
Címlapról ajánljuk
Csizmazia Gábor: a vámoknak politikai hatásai is lesznek, ennek költségei a Trump-adminisztrációt terhelik

Csizmazia Gábor: a vámoknak politikai hatásai is lesznek, ennek költségei a Trump-adminisztrációt terhelik

A Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézetének munkatársa szerint Donald Trump amerikai elnök elődje, a demokrata Joe Biden protekcionista gazdaságpolitikáját viszi tovább, de átfogó kereskedelmi megállapodások helyett konfrontatív hozzáállással.

Elemző: a kiskereskedelem húzza idén a gazdaságot, az a kérdés, mennyire

Februárban az egy hónappal korábbihoz képest 0,6 százalékkal mérséklődött a kiskereskedelmi forgalom volumene, éves alapon azonban 3,3 százalékkal nőtt a forgalom – emelte ki a Központi Statisztikai Hivatal által közzétett adatokat értékelve Regős Gábor, a Gránit Alapkezelő vezető közgazdásza.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.04.08. kedd, 18:00
Palkovics László
a mesterséges intelligenciáért felelős kormánybiztos
Újra megütötték a forintot

Újra megütötték a forintot

A vámháború miatt kibontakozó nemzetközi befektetői hangulat romlásával párhuzamosan gyengült hétfőn a forint. Délután azonban hirtelen fordulat következett be, napon belül az euróval szemben 4 egységnyi erősödést is mutatott a hazai fizetőeszköz, este azonban ismét megütötték, miután Trump újabb vámokkal fenyegette meg Kínát. A magyar gazdaság kilátásai is terítékre kerülnek a Portfolio következő befektetői klubján, ahol neves közgazdászok vitatják meg az aktuális világgazdasági fejleményeket, gazdaságpolitikai döntéseket, monetáris politikai irányokat.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×