eur:
394.07
usd:
363.95
bux:
74051.15
2024. augusztus 1. csütörtök Boglárka

Kilencszáz millióan már látták, nézze meg Ön is!

Játéknak indult, egy iskolás fénykardot utánzó bemutatójának, amit viccből filmeztek le, ám mára az internet egyik sikertörténete lett belőle. Ghyslain Raza, azaz a Star Wars Kölyök produkcióját mára több mint 900 millióan látták, amivel minden idők legnézettebb videója lett.

Az internet - és főleg a YouTube-hoz hasonló videómegosztó helyek - elterjedése és népszerűsége hihetetlen sikertörténeteket eredményez. Az egyik ilyen Ghyslain Raza nevéhez fűződik.

A 15 éves kanadai iskolás fénykardos bemutatója döbbenetes siker lett. Mostanáig 900 millióan nézték meg a felvételt, ami önmagában is hihetetlenül magas szám, ám az arányokat jól érzékelteti, hogy Paris Hilton hírhedt szexvideója, a One Night in Paris 400 millió kattintással csak a harmadik.

Kattintson és nézze meg a videót!

Más kérdés, hogy Ghyslain Raza nem túl boldog a személyét övező kultstátusztól. Ennek egyik biztos jele, hogy a tinédzser 140 ezer fontra (53 millió forintra) pereli a videót feltöltő osztálytársait.

A televíziós társaságok, amelyek folyamatosan veszítik el nézőközönségüket a nettel folytatott versenyben, egyre több programot szentelnek a jelenségnek. Az egyik ilyen műsor által felkért ügynökség például megállapította, hogy Raza klipjét eddig 900 millióan nézték meg, vagy forwardolták.

A lista második helyén található, 700 milliós nézettséggel büszkélkedő Numa Numa egy new jersey-i tinédzsert mutat be, aki egy román popdalra tátog. Csak a harmadik helyre fért fel Paris Hilton hírhedt szexvideója, a One Night in Paris, amelyet 400 millió alkalommal forwardoltak.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.08.01. csütörtök, 18:00
Kárpáti Róbert
sportpszichiáter
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×