Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Nyitókép: A fotó illusztráció. Forrás: Pixabay

Meztelen útonálló miatt késtek a vonatok Budapest és Győr között

Egy meztelen ember tartotta fel a győri és pesti vonatokat Szárnál szerda délben.

Egy Déli pályaudvarról Győrbe tartó, valamint egy fővárosba tartó személyvonat Szárnál volt kénytelen vesztegelni szerda délelőtt.

A MÁV térképes vonatinfója szerint ugyan rongálás miatt késett a Budapestről 11:20-kor Győrbe induló személyvonat, de mint azt a vasúttársaság kommunikációs igazgatósága közölte, nem rongálás történt, hanem valami sokkal abszurdabb - írja a kemma.hu.

A lap idézi a közleményt: „Rendőri intézkedésre vártak ott a vonatok, mert Szár megállóhelynél egy ismeretlen (meztelen) ember a vágányok között tartózkodott. A 4924-es vonat az esemény miatt 12 perces késéssel közlekedik. 12:02 órától már nincs korlátozás.”

A Győrből 9:39-kor indult pesti vonat utasai sokkal rosszabbul jártak: ők 67 perces késéssel értek a fővárosba, szintén Szárnál vesztegelve. Ők értek oda előbb az állomáshoz, már egy órája voltak ott, amikor a főváros felől Győrbe tartó szerelvény is megérkezett, vélhetően a rendőri intézkedés végére, hiszen pár perccel később mindkét járat elindulhatott újra.

A Fejér Megyei Rendőr-főkapitányság későbbre ígért tájékoztatást az esettel kapcsolatban.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×