eur:
393.59
usd:
364.37
bux:
71914.7
2024. július 4. csütörtök Ulrik
Sokkoló fotók az M1-esről: hogy lehetett ezt túlélni?

Sokkoló fotók az M1-esről: hogy lehetett ezt túlélni?

Menet közben utolérte, majd nekihajtott egy kamion vontatmányának egy autót szállító kisbusz péntek délelőtt, az M1-es autópálya Budapest felé vezető oldalán a 35-ös kilométernél, Bicske közelében.

A kisbusz sofőrje egyedül utazott a járműben, ő a baleset következtében megsérült. Csuklótörést szenvedett, a helyszínen ellátták, majd kórházba szállították. A kamion fém alkatrészeket szállított, rakománya nem sérült, a kisbusz pedig tréleren egy személyautót szállított, ami az ütközéstől felborult, de a jármű nem esett le a trélerről. A műszaki mentés és a helyszínelés idején teljesen lezárták az érintett útszakaszt, a rendőrség elterelte a forgalmat.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.07.04. csütörtök, 18:00
Varga Zs. András
a Kúria elnöke
Exportra is jut megújuló energiából, de a nagy gyárberuházások hozzák majd az igazi felvevőpiacot

Exportra is jut megújuló energiából, de a nagy gyárberuházások hozzák majd az igazi felvevőpiacot

A magyar naperőmű-kapacitás – az atomenergetikai és fosszilis kapacitásokkal együtt – a napos déli órákban már exportra is termel, azonban a környező országok megújuló termelésben várható felzárkózásával a hazai gyárberuházások köthetik le a növekvő magyar termelést. A Széchenyi Alapok és az Electron Holding Zrt. 50-50 százalékos társtulajdonosként fektet be négy, összesen 15 MW kapacitású naperőműpark fejlesztésébe, amelynek megtérülését a cég integrált, egész értékláncot lefedő működésétől várja. A kivitelező cég elnök-vezérigazgatója, Szücs Ádám szerint nagy átalakulás előtt áll a piac, ahol egyre kevésbé lesz életképes az az üzleti modell, amiben a fejlesztő önállóan működő napelemparkot épít, üzemeltet és nem egy áll partnerségbe olyan szereplőkkel, akik azt rendszerbe integrálva tudják üzemeltetni, miközben az energiatárolók piaca az aranyláz időszakát idézi.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×