eur:
393.24
usd:
355.03
bux:
72243.41
2024. szeptember 5. csütörtök Lőrinc, Viktor

Hét liter almabor után kecskét lopott és autózni vitte

Egy brit fiatal csaknem hét liter almabor elfogyasztása után ellopott egy kecskét, és elvitte sétakocsikázni. A furcsa kirándulásnak egy traktor vetett véget, amelyet a részeg férfi nem tudott kikerülni. A kecske két nappal később elpusztult.

Carl Myles egy buliból sétált hazafelé, amikor meglátta Snowyt, a kecskét. Felkapta, berakta egy közelben parkoló Volvo hátsó ülésére, és együtt vágtak neki az éjszakának.

A sétakocsikázás nem tartott sokáig, mert a 20 éves fiú belehajtott egy traktorba.

A kecskét akkora megrázkódtatás érte, hogy két nappal később elpusztult, hétéves kis tulajdonosa legnagyobb bánatára.

Carl Myles elismerte bűnösségét, bár az incidensből semmire sem emlékezett.

Jogosítványát két évre elvették és 120 órányi közérdekű munkára kötelezték. Az okozott kárért 1.394 fontot, azaz több mint 550 ezer forintot kell kifizetnie.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.09.05. csütörtök, 18:00
Prőhle Gergely
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programigazgatója
A saját autógyártóit vérezteti ki Európa, súlyos pénzek forognak kockán

A saját autógyártóit vérezteti ki Európa, súlyos pénzek forognak kockán

A világ a zöldebb energia, a tisztább közlekedés felé halad, bár az oda vezető út szemmel láthatóan egyenetlen. A kezdeti felfutás után az elektromos autók iránti kereslet jelentősen visszaesett, idén csak stagnálnak az eladások az EU-ban, közben viszont az uniós CO2-kibocsátási célkitűzéseknek ugyanúgy meg kell felelniük az autógyártóknak, ami jelentős problémákat szülhet egyes szereplőknél. Leegyszerűsítve arról van szó, hogy a gyártóknak meghatározott határértékek alatt kell tartaniuk a flottszintű kibocsátásuk, különben súlyos bírságokat kapnak - ezzel ösztönzik őket, hogy több tiszta járművet gyártsanak. A kvótákat ráadásul 2025-ben szigorítják, így ennek apropóján a UBS megvizsgálta, hogyan állnak az autógyártók a CO2-kibocsátási célok teljesítésében. Úgy tűnik, hogy a Volkswagen és a Renault lehet a legnagyobb bajban.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×