eur:
393.31
usd:
355.08
bux:
72243.41
2024. szeptember 5. csütörtök Lőrinc, Viktor

Felakasztotta magát egy kislány, mert nem nézhette a valóságshow-t

Egy 11 éves brit kislány öngyilkos lett, miután édesanyja büntetésből nem engedte, hogy nézze a Big Brother aznapi összefoglalóját. Yasmin Browder a fürdőszobaajtóra szerelt akasztóra kötözte fel fürdőköpenyének övét, és arra függesztette fel magát.

A kislány kikelt magából, mert édesanyja néhány dekorációs szerszámot hagyott a szobájában. Amikor hisztizni kezdett, anyja azzal büntette, hogy nem engedte megnézni neki a valóságshow aznapi összefoglalóját, hanem aludni küldte.

Az anyuka hallotta ugyan a fürdőszobai zajokat, de azt hitte, lánya fürdik. Amikor Yasmin 45 perc után sem jött ki, anyja kiment a házból, hogy benézzen a fürdőszoba ablakon.

Látta, hogy lánya az ajtónál áll, nyitott szemekkel, de azt hitte, hogy lánya még mindig dühös és egyszerűen nem vesz róla tudomást.

Amikor az édesanyja barátja hazaért, feltörték a fürdőszobát. Akkor találták meg az ajtó akasztóján lógó lányt.

Édesanyja megpróbálta újraéleszteni, de nem sikerült.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.09.05. csütörtök, 18:00
Prőhle Gergely
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programigazgatója
A saját autógyártóit vérezteti ki Európa, súlyos pénzek forognak kockán

A saját autógyártóit vérezteti ki Európa, súlyos pénzek forognak kockán

A világ a zöldebb energia, a tisztább közlekedés felé halad, bár az oda vezető út szemmel láthatóan egyenetlen. A kezdeti felfutás után az elektromos autók iránti kereslet jelentősen visszaesett, idén csak stagnálnak az eladások az EU-ban, közben viszont az uniós CO2-kibocsátási célkitűzéseknek ugyanúgy meg kell felelniük az autógyártóknak, ami jelentős problémákat szülhet egyes szereplőknél. Leegyszerűsítve arról van szó, hogy a gyártóknak meghatározott határértékek alatt kell tartaniuk a flottszintű kibocsátásuk, különben súlyos bírságokat kapnak - ezzel ösztönzik őket, hogy több tiszta járművet gyártsanak. A kvótákat ráadásul 2025-ben szigorítják, így ennek apropóján a UBS megvizsgálta, hogyan állnak az autógyártók a CO2-kibocsátási célok teljesítésében. Úgy tűnik, hogy a Volkswagen és a Renault lehet a legnagyobb bajban.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×