Infostart.hu
eur:
389
usd:
330.96
bux:
0
2025. december 26. péntek István
This is a photo of a traffic jam on a hilly road in the countryside
Nyitókép: George Pachantouris/Getty Images

Hatalmas a dugó az M0-s autóút M1-es autópálya felé vezető oldalán, Halászteleknél

Összeütközött három kamion a M0-s autóút déli szektorán az M1-es autópálya felé vezető oldalon Halásztelek térségében, a baleset miatt 13-14 kilométeres torlódás alakult ki, ami több mint egy órával hosszabb menetidőt jelenthet - közölte az Útinform.

Az autóút 17-es kilométerénél a belső sávot lezárták, aki teheti, keressen másik útvonalat.

Közölték azt is, hogy szintén az M0-s autóút déli szektorán, az ellenkező, M5-ös autópálya felé vezető oldalon Szigetszentmiklós térségében is baleset történt. A 21-es kilométernél sávzárásra és 2-3 kilométeres torlódásra kell készülni

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
Mi köze a Golf-áramlatnak egy ország nemzetbiztonságához? – A homokba dugják a fejüket a döntéshozók

Mi köze a Golf-áramlatnak egy ország nemzetbiztonságához? – A homokba dugják a fejüket a döntéshozók

Éghajlati billenőelemek, billenőpontok, fordulópontok – olyan fogalmak, amelyekkel egyre többször találkozhatunk ismeretterjesztő és tudományos szakcikkekben is, de a politikusok és a döntéshozók figyelmét nemigen kelti fel, hiszen elintézik azzal a profán kiszólással, hogy „köztudott, hogy az időjárás változik”. Pedig a legújabb kutatások azt mutatják, hogy a globális felmelegedés jelenlegi szintje mellett már "lehetséges" kockázatos fordulópontok bekövetkezte, és a párizsi klímamegállapodás 1,5 és 2°C közötti felmelegedési tartományán belül azok "valószínűsíthetővé" válhatnak, megkérdőjelezve azt a korábban elfogadott elképzelést, hogy az éghajlati fordulópontokat alacsony felmelegedés esetén kis valószínűséggel lépjük át. Kétrészes cikksorozatunk első részében ezen fordulópontok bekövetkeztének természeti hatásait mutattuk be, ebben a cikkben pedig a klímaváltozást érdemben kezelő politikai, gazdasági fellépés lehetőségeit vizsgáljuk meg.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×