Az új négyjegyű számon is kérhető segítség, ha valaki problémát, rendészeti beavatkozást igénylő esetet észlel a járművön vagy a megállóban. Baleset, személy- vagy vagyonépséget veszélyeztető helyzetekben azonban továbbra is a 112-őt kell hívni az utasoknak, majd jelezni a problémát a járművezetőnek.
A Budapesti Utasbiztonsági Szolgálat már kétféleképpen is értesíthető. A BudapestGO kezdőképernyőjéről először a „Továbbiak”, majd a „Segíthetünk?” menüpontra kattintva lehet kiválasztani, hogy balesetről, vészhelyzetről (például agresszió, vandalizmus), vagy rendészeti beavatkozást igénylő helyzetről (például kéregetés, szennyezett ruházatú vagy ittas, bódult személy) van-e szó. Előbbi esetben a 112-t, utóbbiban pedig az utasbiztonsági rendszer központi irányítószolgálatát lehet hívni a BudapestGO-ban.

Akinek nincs applikációja vagy nem használ okostelefont, augusztustól az 1443-as telefonszámot közvetlenül tárcsázva is kérhet segítséget rendészeti beavatkozást igénylő helyzetekben. Ez esetben a hívás a 24 órás diszpécserszolgálathoz fut be.





