Infostart.hu
eur:
385.19
usd:
328.11
bux:
109607.58
2025. december 13. szombat Luca, Otília
Munkagépek az M6-os autópálya Bóly-Ivándárda (országhatár) közötti szakaszának építkezésén Boly határában 2021. július 13-án. Ezen a napon letették ennek a szakasznak az alapkövét a baranyai Nagynyárádon 2021. július 13-án. Az autópálya Bóly és Ivándárda közötti 20 kilométeres része nettó 88,7 milliárd forintból 2024 elejére épül meg.
Nyitókép: MTI/Kiss Dániel

Májusban két fontos új útszakaszt is átadnak a forgalomnak

Az M44-es autóút és az M6-os autópálya Bóly és országhatár közötti szakaszának műszaki átadás-átvétele is lezárult.

Május elejéig átadják az M6-os autópálya és az M44-es autóút új szakaszát – írja a 444.hu az Építési és Közlekedési Minisztérium tájékoztatása alapján.

Az M44-es gyorsforgalmi út új szakaszának átadását eredetileg márciusra ígérte Dankó Béla fideszes országgyűlési képviselő, ez azonban nem történt meg addigra. A tárca közölte: az M44-es autóút műszaki átadás-átvétele lezárult, a forgalombahelyezési eljárás viszont még nem ért véget. A gyorsforgalmi úti szakasz megnyitását május elejére tervezik. A minisztérium tájékoztatása szerint

az új szakasszal gyorsabban lehet majd elérni Kecskemétről a Tisza-hidat.

A dél-dunántúli M6-os autópálya utolsó szakaszát, a Bóly és országhatár közötti mintegy húsz kilométert – amelynek műszaki adásvétele szintén lezárult már – két ütemben adják át a forgalomnak: május elején a Bóly és Villány közötti nagyjából 13 kilométert, az utolsó, Villány és az országhatár közötti szakaszt pedig várhatóan 2025 tavaszán, ugyanis akkorra készülnek el a horvátok az A5-össel.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.15. hétfő, 18:00
Mészáros Andor
az Eötvös Loránd Tudományegyetem BTK Történeti Intézetének docense
Wambach: A magyar gazdaságban a legtöbb területen aggasztó a helyzet

Wambach: A magyar gazdaságban a legtöbb területen aggasztó a helyzet

Achim Wambach, a Leibniz Centre for European Economic Research (ZEW Kutatóintézet) igazgatója és a Mannheim Egyetem professzora szerint a magyar gazdaság elmúlt évekbeli stagnálását több különböző tényező (EU-s források hiánya, egyes szektorok túlszabályozása, külkereslet csökkenése) okozza, a trendek pedig hosszú távon sem biztatóak. A közgazdász a Portfolionak adott interjújában arról is beszélt, hogy Magyarország sokat profitálhatna az európai értékláncok földrajzi átrendeződéséből, ehhez azonban kiszámíthatóbb szabályozási környezetre és gazdaságpolitikára lenne szükség. Wambach véleménye szerint Közép-Európa és Magyarország gazdasági jövője a jó minőségű oktatásban és a kutatás-fejlesztésben van, a régió ugyanis csak ezen keresztül tud majd meghatározóvá válni bizonyos gazdasági területeken és a korábbinál szervesebb módon bekapcsolódni a nemzetközi ellátási láncokba.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2025. december 13. 06:49
×
×
×
×