Infostart.hu
eur:
385.19
usd:
328.11
bux:
109607.58
2025. december 13. szombat Luca, Otília
Az M85-ös kétszer kétsávos gyorsforgalmi út Csorna és Sopron között épülő szakasza Csorna közelében 2020. június 17-én. Az 57 kilométert érintő beruházás 2020 végére fejeződik be.
Nyitókép: MTI/Krizsán Csaba

Hogy lehet ilyen "szépen" feltenni egy kocsit a szalagkorlátra? - Képek

Mintha a sofőr azt nézte volna meg, működik-e a Peugeot-ja alatt sínként a szalagkorlát.

Hétfő reggel nem akármi történt az M0-s törökbálinti végpontjához közel.

Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Instagramján közzétett két fénykép tanúsága szerint egy "bravúros" sofőr olyan helyzetbe hozta magát szürke Peugeot-ját, hogy a két irányt elválasztó dupla szalagkorlátra ért "talpon" a jármű, ahonnan aztán már csak gép erővel lehetett leszedni.

Aki tehát bajba került hétfő reggel az M0-s déli szektorában, tudjon róla, hogy ez történt.

A katasztrófavédelem pedig azt kéri, "ne akard ezt a bravúrt utánuk csinálni".

Címlapról ajánljuk
Amikor a politikai ígéretből adminisztratív rémálom lesz
Vagyonadó

Amikor a politikai ígéretből adminisztratív rémálom lesz

A vagyonadó mindig jól mutat a kampányplakáton: egyszerű üzenet, könnyű célpont, morális fölény. Csakhogy ahol valóban nekifutottak a bevezetésének, ott az állam rendre összeomlott a mérés, az értékelés és a jogi megfelelés terhei alatt. Franciaország, Németország, India és Argentína példája ugyanazt mutatja: a vagyonadó technikailag szinte megvalósíthatatlan. A politikai szlogen így tehát marad, maga az adó viszont többnyire elbukik.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.15. hétfő, 18:00
Mészáros Andor
az Eötvös Loránd Tudományegyetem BTK Történeti Intézetének docense
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×