Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Cseh Katalin, a Momentum EP-listavezetője (b) és Donáth Anna Júlia, a párt alelnöke, mandátumot szerző képviselők a Momentum Mozgalom eredményváró rendezvényén a Dürer Rendezvényházban az európai parlamenti (EP-) választás napján, 2019. május 26-án.
Nyitókép: MTI/Illyés Tibor

Donáth Anna és Cseh Katalin megosztozna az európai mandátumon

Ha a jövőre esedékes európai parlamenti választásokon a Momentum csak egy helyet szerez, akkor is ketten töltenék be.

A Momentumban felvetődött, hogy ha a jövő évi európai parlamenti választáson csak egy mandátumot sikerül szereznie a pártnak, abban az esetben a jelenlegi két EP-képviselőjük, Donáth Anna és Cseh Katalin megosztaná egymás között a parlamenti munkát - írja az atv.hu.

Azt tervezik, a ciklus egyik felében egyikük, a másikban másikuk lenne a Momentum EP-képviselője. Donáth Anna a portál megkeresésére azt válaszolta: Cseh Katalinnal mindketten folytatni készülnek a munkájukat.

"2026-ban országgyűlési választásokat tartanak Magyarországon. Ha úgy tudom a leginkább segíteni az ellenzéket és a kormányváltás ügyét, hogy hazatérek, akkor ezt fogom tenni"

- közölte a képviselő. Hozzátette, erről azonban 2026-hoz közeledve lehet döntést hozni. Mint mondta, ez a kérdés jelenleg nincs napirenden a párton belül.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×