Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Keleti Éva Kossuth-díjas fotóművész Élet/kép című retrospektív kiállításának sajtóbejárásán a Műcsarnokban 2019. december 10-én.
Nyitókép: MTI/Bruzák Noémi

Pulitzer-emlékdíjat kapott Keleti Éva fotóművész

Március 20-án, vasárnap hagyományosan a budai Remíz étteremben tartott ünnepségen vehették át az idei díjazottak az 1989-ben alapított Pulitzer-emlékdíjat.

A közéleti újságírás kategóriában 2023-ban a Partizán YouTube csatorna műsorvezetőjének, Gulyás Mártonnak ítélték az elismerést.

Életmű emlékdíjat kapott Keleti Éva Kossuth-díjas, Balázs Béla-díjas fotográfus, érdemes és kiváló művész, a MÚOSZ tiszteletbeli elnöke, továbbá Martin József Táncsics Mihály- díjas újságíró, lapszerkesztő, a Magyar Köztársasági Érdemrend kitüntetettje, főiskolai tanár.

A Pulitzer-emlékdíjat 1989-ben a magyar származású Paul A. Fábry és a Magyar Hitelbank Rt. alapította a nyomtatott és az elektronikus sajtó képviselő számára Joseph Pulitzer magyar származású amerikai sajtómágnás családjának kizárólagos engedélyével.

A kuratórium elnöke Kepes András, jelenlegi tagjai Bárándy Péter, Brückner Gergely, Javorniczky István, Rangos Katalin és Rényi Pál Dániel.

(Disclaimer: Az InfoRádió szerkesztősége 2008-ban elnyerte a Pulitzer-emlékdíjat)

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×