Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 28. vasárnap Kamilla
A megújult kecskeméti légi bázisra Pápáról visszaérkező Gripen vadászrepülőgépek 2019. december 17-én. A kecskeméti bázist a NATO biztonsági beruházási programja keretében, valamint a Modern városok program részeként vegyes - katonai és polgári - használatú repülőtérré fejlesztették. A fél évig tartó felújítás alatt a Magyar Légierő 12 Gripenje Pápán állomásozott.
Nyitókép: MTI/Ujvári Sándor

Gripent kellett riasztani

A keleti országrészből jött a jelzés.

Azonosítatlan repülőeszközt jelzett a radar május 6-án a késő esti órákban, ezért a Magyar Honvédség légvédelmi szolgálata riasztást adott ki, és felszállást rendelt el a Légvédelmi Készenléti Szolgálatban lévő Gripen számára. A radarok 23 óra körül észlelték a jelet a keleti országrész határmenti térségében, azonban az érintett légtér ellenőrzése során repülőeszközt nem találtak.

A vadászgép légtérfelügyelet céljából egy ideig még a térségben maradt, majd visszatért a Kecskeméti Repülőbázisra - közölte a honvédelmi tárca.

Címlapról ajánljuk
Megjött a kijózanodás az elektromos autóknál: átírják a terveket a világ legnagyobb gyártói

Megjött a kijózanodás az elektromos autóknál: átírják a terveket a világ legnagyobb gyártói

2025-ben látványos fordulat állt be az autóipari elektromos átállásban. A gyártók sorra írják át elektromos autós terveiket, a politikai oldal pedig elkezdte lazítani a korábban kőbe vésettnek hitt szabályokat. Nem arról van szó, hogy az elektrifikációt elengedték volna, hanem arról, hogy a korábbi "EV-only" narratívát felváltotta egy pragmatikusabb, több átmeneti technológiára épülő megközelítés. Megnéztük, hogy kik és hogyan vettek vissza az EV-célokból, és mit üzennek ezek a lépések az autóipari történetének egyik legnagyobb átalakulásáról.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×