eur:
400.4
usd:
362.85
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga
Az 5-11 éves gyermekek koronavírus elleni oltásához szükséges Pfizer-BioNTech-vakcina az első adag átvételekor a budapesti Heim Pál Gyermekkórházban 2021. december 14-én. A legfiatalabb korosztály oltásához szükséges első vakcinaszállítmány ezen a napon érkezett Magyarországra. Az 5-11 év közötti gyermekek immunizálása december 15-én kezdődik, az érintett korosztályból első körben 69 ezren kaphatják meg a vakcinát.
Nyitókép: MTI/Kovács Tamás

Friss járványadatok - 3,1 millió fölött a harmadszor is beoltottak száma

Három nap alatt már csak összesen 10 ezer új fertőzöttet regisztráltak, 366 koronavírusos beteg hunyt el.

Az elmúlt három napban összesen 10 105 új fertőzöttet igazoltak, ezzel a járvány kezdete óta összesen 1 228 400 főre nőtt a beazonosított fertőzöttek száma.

Az elmúlt három napban elhunyt 366 többségében idős, krónikus beteg, így az elhunytak száma 37 896 főre emelkedett.

A gyógyultak száma jelenleg 1 048 633 fő, az aktív fertőzöttek száma pedig 141 871 főre csökkent.

5537 koronavírusos beteget ápolnak kórházban, közülük 503-an vannak lélegeztetőgépen.

A beoltottak száma 6 226 399 fő, közülük 5 937 305 fő már a második oltását is megkapta, 3 104 194 pedig már a harmadik oltást is felvették.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×