eur:
406.48
usd:
383.63
bux:
79253.01
2024. november 19. kedd Erzsébet
Nyitókép: Pixabay

A magyar cégek harmadát tiltotta már le a Facebook

Az okokról ezeknek a vállalkozásoknak az 55 százaléka semmilyen magyarázatot nem kapott.

A magyar kkv-k között messze a leggyakoribb marketingeszköz a Facebook, 83 százalékuk használja hirdetésre, és bár egyre kevésbé bíznak benne, nem tudnak kilépni belőle, mert a bevételük tetemes része függ tőle – írja a Világgazdaság a Marketing Commando friss kutatása alapján.

A Facebookon céges oldalt, hirdetési fiókot vagy csoportot használó kkv-k 32 százaléka már szenvedett el valamilyen letiltást. A letiltások az esetek 54 százalékában okoztak kárt, árbevételkiesést vagy pluszköltséget, amelynek összege átlagosan 1,2 millió forint. A hirdetési fiókot minden esetben sikerült visszaállítani a válaszadóknak, végleges letiltást a Facebook-használó válaszadók 1,5 százaléka kapott.

Az esetek 55 százalékában egyáltalán nem kaptak indoklást arról, hogy miért is tiltották le őket. A megkérdezettek 29 százaléka kapott valamilyen magyarázatot, de mindössze 9 százalék tartotta azt kielégítőnek. A fő problémát az okozza, hogy a nehezen értelmezhető és folyamatosan változó Facebook-felhasználói irányelvek között nem egyszerű eligazodni

Címlapról ajánljuk
Neurológus: ha kialakul az epilepsziás roham, akkor azt megállítani már nem lehet

Neurológus: ha kialakul az epilepsziás roham, akkor azt megállítani már nem lehet

Nem lehet megállítani egy epilepsziás rohamot, ugyanakkor az orvosok mellett a közvetlen környezet is sokat tehet azért, hogy ne legyen nagyobb baj. A szakemberek ilyenkor semmiképpen nem használnak defibrillátort, újraélesztéssel próbálkozni indokolatlan esetben csak további problémákat okozna – mondta az InfoRádióban Ilniczky Sándor neurológus.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.19. kedd, 18:00
Hegyi Zsolt
a MÁV Csoport vezérigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×