eur:
411.23
usd:
392.77
bux:
79229.24
2024. november 22. péntek Cecília

Két vonatgázolás is volt vasárnap, az egyik vonalon vágányzár van életben

Gázolások miatt késnek a vonatok a Budapest-Záhony és a Budapest-Győr-Hegyeshalom vonalon - közölte a Mávinform a vasúttársaság honlapján vasárnap este.

Debrecen és Apafa között a budapesti Nyugati pályaudvarról Záhonyba tartó Délibáb InterCity gázolt el egy embert vasárnap este, a vonatok azon a szakaszon csak az egyik vágányon közlekedhetnek a helyszínelés ideje alatt. Az utasok a katasztrófavédelem segítségével a Rétköz InterCity vonatra szállnak át. A Budapest-Debrecen-Nyíregyháza-Záhony vonalon 15-20 percet késnek a vonatok.

Tatabányánál a RegioJet vasúttársaság Bécsből a Déli pályaudvarra tartó EC-járata gázolt el egy embert. Tatabánya és Tata között mindkét vágányt lezárták a vonatforgalom elől. A MÁV-START pótlóbuszt rendelt a helyszínre, a Budapest-Győr-Hegyeshalom vonalon közlekedő vonatok is késnek.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.22. péntek, 18:00
Bernáth Tamás
Nyugat-Balkán szakértő, a Mathias Corvinus Collegium oktatója
Alig költ az EU Ukrajnára, hiába a nagy fogadkozások

Alig költ az EU Ukrajnára, hiába a nagy fogadkozások

Az orosz invázió okozta pusztító gazdasági visszaesés ellenére Ukrajna 2023-ban figyelemre méltó ellenállóképességet mutatott, a gyászos 2022-es év után a GDP-je 5,3%-kal nőtt. Ugyanakkor a háború hosszú távú hatásai súlyosak: a költségvetési kiadások drasztikus emelkedése mellett a szociális, egészségügyi és oktatási források csökkenése demográfiai problémákhoz vezethet. Az EU és más nemzetközi partnerek támogatása kulcsfontosságú Ukrajna újjáépítéséhez, amelynek költségei a Világbank szerint elérhetik a 486 milliárd dollárt. A rekonstrukciós beruházások nemcsak Ukrajna talpra állását segíthetik, hanem stratégiai előnyöket hozhatnak az EU számára is, különösen a zöldenergia és az agrárszektorok terén – írja elemzésében a Vienna Institute for International Economics Studies (WiiW).

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×