eur:
400.4
usd:
362.85
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga
Védőfelszerelést viselő orvos a koronavírussal fertőzött betegek fogadására kialakított intenzív osztályon a Szent László Kórházban 2020. december 8-án.
Nyitókép: MTI/Balogh Zoltán

Friss adat: 311 beteg halt meg itthon

Már 252 ezer fölött az aktív fertőzöttek száma. Több mint egymillióan a második oltást is megkapták.

A friss adatok szerint 1933 új fertőzöttje van Magyarországon a koronavírus-járványnak, ezzel összesen 693 676-re nőtt a beazonosított fertőzöttek száma.

Elhunyt 311 beteg, így az elhunytak száma 22 409-re emelkedett. Ez az eddigi legmagasabb napi adat.

A gyógyultak száma egy nap alatt 584-gyel 419 152-re nőtt, míg az aktív fertőzöttek száma is már 252 115-re emelkedett, 1038-cal lettek többen.

12 202 koronavírusos beteget ápolnak kórházban, közülük 1407-en vannak lélegeztetőgépen.

Az előző naphoz képest 195-tel nőtt a kórházban kezeltek száma, de 33-mal kevesebben szorulnak lélegeztetésre.

Folyamatosan zajlik az oltás, a beoltottak száma 2 536 751, közülük 1 005 936-an már a második oltást is megkapták. Egy nap alatt 104 438 ember kapta meg az első, 83 050 a második oltást. Magyarország a második az uniós oltási ranglistán.

Hatósági házi karanténban 47 578-an vannak, a mintavételek száma 4 795 584-re nőtt.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×