Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
A Budapesti Távhőszolgáltató Zrt. (Főtáv Zrt.) Észak-budai Fűtőművének távhő gerincvezetéke a III. kerületi Kunigunda utcában.A Főtáv Zrt. márciustól már nem ad gigajoule-onként átlagosan 200 forint kedvezményt a lakossági fogyasztóinak, valamint április 15-én lép hatályba az a törvény, ami szerint hatósági áras lesz a távhő.
Nyitókép: MTI/Kovács Attila

Újranyitja ügyfélszolgálati irodáit a Főtáv

Ezzel együtt továbbra is arra kérnek mindenkit, hogy aki csak teheti, online intézze az ügyeit.

A járványügyi helyzet enyhülésére tekintettel a Főtáv csütörtöktől ismét megnyitja ügyfélszolgálati irodáit. A gördülékenyebb ügyintézésért kérik, hogy ügyfeleik használják a Főtáv honlapján elérhető online időpontfoglalást és a személyes ügyintézésnél tartsák be az óvintézkedéseket.

A bejáratoknál kézfertőtlenítőt helyeznek el és kérik az érkezőket, hogy viseljenek maszkot, illetve az ügyféltérben egyszerre csak annyian tartózkodjanak, ahány munkapult nyitva tart. Kísérő pedig csak indokolt esetben lépjen be az irodába.

A Főtáv arra is felhívta a figyelmet, hogy aki teheti, intézze ügyeit az online ügyfélszolgálaton, illetve fizesse számláit elektronikusan.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×