Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Nyitókép: Police.hu

Érdekes fényképek készültek a magyar utakon

Visszatértek az autósok az utakra, ráadásul nem is lassan.

A Csongrád megyei rendőrök több gyorshajtót is bemértek a hosszú hétvégén, amikor sebességmérést végeztek az 55-ös és 47-es számú főutakon. Több gépjárművezetővel szemben intézkedtek, közülük néhányan jelentősen túllépték a megengedett sebességhatárt. Volt olyan autós, aki a megengedett 90 helyett 180 km/órával hajtott, de több jármű sebessége is meghaladta a 140 km/órát. A sofőrökkel szemben közigazgatási bírságot szabtak ki.

Komárom-Esztergom megyében volt olyan járművezető, aki Tatabányán, a Tatai úton a megengedett 50 km/óra helyett 98 km/órával közlekedett, Tatán, az Esterházy úton 50 helyett 83 km/órával.

A rendőrök Békéscsabán és környékén három nap alatt 154 gyorshajtóról készítettek felvételt. A 44-es számú főúton, ahol 90 km/óra a megengedett sebesség, egy személygépkocsi-vezető 144-gyel, egy másik pedig 150-nel hajtott.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×