eur:
411.19
usd:
394.46
bux:
0
2024. december 27. péntek János
Nyitókép: YouTube/vasile dale

Nem is tűz volt a debreceni gépen, amit vészcsúszdán hagytak el az utasok

Tűz miatt kiürítették a WizzAir Debrecenből Párizsba induló járatát szombat este a debreceni repülőtéren, az utasok vészcsúszdákon hagyták el a gépet. A légitársaság később közölte, a füstöt nem tűz okozta.

Szombat kora este a repülőtér külkapcsolati munkatársa közölte: a menetrend szerint 18:35 órakor Debrecenből Párizsba induló repülőgép segédhajtóművénél indulás előtt tűz keletkezett.

A repülőtéri tűzoltó egységek és a rendőrség másodperceken belül a helyszínre érkeztek, majd a repülőgép személyzetével együtt megkezdték az utasok leszállítását és ezzel egy időben a tűz eloltását. A személyzet az ilyenkor szokásos protokollt követve az első ajtók csúszdáin evakuálta az utasokat.

A repülőgépen 180 utas tartózkodott, akik közül sikerült mindenkit épségben leszállítani.

Szombaton napvilágra került egy utas által készített videó, amelyen az látható, ahogy az utasok az Airbus A320-as első ajtajainál lévő vészcsúszdákon hagyják el a fedélzetet.

A WizzAir késő este közölte: nem volt tűz a W6 7867-es számú, Debrecenből Párizs-Beauvais-ra közlekedő járaton. "A reptéri tűzoltóság és a karbantartó személyzet alaposan átvizsgálta a repülőgépet, és megerősítette, hogy a porladt jégtelenítő folyadék kelthette füst benyomását a függőleges vezérsíkot megvilágító lámpa fényében".

A járatot vasárnap reggelre ütemezték át, ahogy a visszafelé, Párizs-Beauvais-ból Debrecenbe közlekedő gépet is. A leszállított utasokról szállás és étkezés biztosításával gondoskodik a Wizz Air.

Címlapról ajánljuk
Cserhalmi György: „Nem vagyok hajlandó rosszul lenni!”

Cserhalmi György: „Nem vagyok hajlandó rosszul lenni!”

A magyar színház- és filmművészet megkerülhetetlen alakja, és bár mostanában csak ritkán tűnik fel a vásznon, de mégis jelen van. Azt mondja, akik kíváncsiak rá, megtalálják, de tanítani nem akar, csak beszélgetni. Cserhalmi György szerint egy időtálló alkotás és a szakmai párbeszéd legfőbb építőköve egyaránt a kölcsönös bizalom. Úgy véli, a színművészeknek a színház az anyukájuk, a film pedig a mostoha papájuk, aki „hol kedves, hol nem”.
VIDEÓ
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×