eur:
392.71
usd:
362.88
bux:
72061.89
2024. július 5. péntek Emese, Sarolta
Nyitókép: Pexels

Száz magyar netezőből 93 vásárol is a hálón

Magyarországon is folyamatosan bővül az internetes kereskedelem, a karácsonyi időszakban pedig a korábbiakhoz képest is többen vásárolnak a webshopokban - mondta az InfoRádiónak Kurucz Péter, a Nielsen kereskedői kapcsolatok igazgatója.

Az internetes kereskedelem gyors ütemben bővül, a hagyományos offline kereskedelemhez képest ez a növekedés négyszeres - mutatott rá Kurucz Péter, a Nielsen kereskedői kapcsolatok igazgatója. Mint kifejtette, az internetezők 95 százaléka vásárolt is már a világhálón, Magyarország sincs sokkal lemaradva a világátlagtól, nálunk a szám 93 százalék.

"Divat, jegyek, utazás, elektronikai cikkek, számítástechnika; leginkább ezek jellemzők a neten vásárolt termékek között a régióban, a világban is ezek a fő kategóriák, a könyvekkel kiegészítve, de fellendülőben van az élelmiszerek és vegyiáruk internetes megvásárlása is"

- sorolta Kurucz.

Természetesen a karácsony kiemelt időszak az online kereskedelemben, ám termékfüggő, hogy mit mikor vesznek a legtöbben, mert mosószert például nem vásárolnak többen ilyenkor, de sörből a nyár is ugyanolyan kiemelkedő, mint az ünnepek ideje.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.07.05. péntek, 18:00
Gálik Zoltán
a Budapesti Corvinus Egyetem docense
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×