Az internetes kereskedelem gyors ütemben bővül, a hagyományos offline kereskedelemhez képest ez a növekedés négyszeres - mutatott rá Kurucz Péter, a Nielsen kereskedői kapcsolatok igazgatója. Mint kifejtette, az internetezők 95 százaléka vásárolt is már a világhálón, Magyarország sincs sokkal lemaradva a világátlagtól, nálunk a szám 93 százalék.
"Divat, jegyek, utazás, elektronikai cikkek, számítástechnika; leginkább ezek jellemzők a neten vásárolt termékek között a régióban, a világban is ezek a fő kategóriák, a könyvekkel kiegészítve, de fellendülőben van az élelmiszerek és vegyiáruk internetes megvásárlása is"
- sorolta Kurucz.
Természetesen a karácsony kiemelt időszak az online kereskedelemben, ám termékfüggő, hogy mit mikor vesznek a legtöbben, mert mosószert például nem vásárolnak többen ilyenkor, de sörből a nyár is ugyanolyan kiemelkedő, mint az ünnepek ideje.