eur:
400.38
usd:
362.83
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga
Kisiklott hannoveri villamos visszaemelésén dolgoznak a BKV szakemberei a főváros VIII. kerületében, a Fiumei út és a Salgótarjáni út kereszteződésében 2018. október 9-én.A balesetben nem sérült meg senki.
Nyitókép: Mihádák Zoltán

Kisiklott a 24-es villamos

Kisiklott egy villamos kedd reggel a Fiumei út és a Salgótarjáni út kereszteződésében - közölte a BKK.

Órákig pótlóbusszal lehetett utazni a 24-es villamos vonalán az Orczy tér és a Keleti pályaudvar között egy kedd reggeli baleset miatt: a Fiumei út és a Salgótarjáni út kereszteződésében siklott ki egy villamos, ami miatt a környéken hatalmas torlódás alakult ki. A módosítás a 62-es villamost is érintette, ehelyett az Orczy tér és a Blaha Lujza tér között kellett pótlóbuszra szálni.

A forgalmi rend a Budapesti Közlekedési Központ facebookos közlése szerint délelőtt fél 12 körül állt helyre.

A balesetben nem sérült meg semmi.

Budapest, 2018. október 9.
Kisiklott hannoveri villamos visszaemelésén dolgoznak a BKV szakemberei a főváros VIII. kerületében, a Fiumei út és a Salgótarjáni út kereszteződésében 2018. október 9-én. A balesetben nem sérült meg senki.
MTI Fotó: Mihádák Zoltán
Fotó: Mihádák Zoltán

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×