Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 27. szombat János
Flirt motorvonat halad Ürömnél a Budapest-Esztergom vasútvonalon 2018. április 3-án. Ezen a napon a vasútvonal villamosításának befejezése alkalmából sajtótájékoztatót tartottak az esztergomi vasútállomáson, amelyet a vonal korszerűsítésével egyidejűleg átépítettek. A vonal villamosításával a korábban 1 óra 28 perces menetidő 1 óra 9 percre csökkent, majd a májustól induló, sűrűbb menetrenddel egy óra két perc lesz az utazás ideje. A teljes vonalon új D55 típusú biztosítóberendezéseket helyeztek üzembe.
Nyitókép: Máthé Zoltán

Három vasútvonalon baleset miatt késnek a vonatok

Egy-másfél órás késésekre kell számítaniuk az utasoknak péntek délután a Budapest-Esztergom, a Budapest-Hatvan-Miskolc és a Budapest-Újszász-Szolnok-Békéscsaba vonalon. Az első két vonalon vonattal ütközött össze egy-egy autó, a harmadikon pedig a vasúti átjáróban áthaladó darus kocsi leszakította a felsővezetéket.

Közölték: jelenleg mindhárom helyszínen szünetel a vonatforgalom.

A Budapest-Esztergom vonalon, Leányvár és Piliscsaba között délután két órakor fénysorompós vasúti átjárónál személyvonat oldalának ütközött egy személygépkocsi.

Rákosliget és Pécel között a Miskolcra tartó InterCity vonat ugyancsak fény- és félsorompós átjáróban egy személygépkocsival ütközött össze. Ott a másik vágányon eleve folyamatos vágányzár van. A Budapest-Hatvan-Miskolc vonalon utazóknak azt javasolják, hogy az Örs vezér tere és Gödöllő között HÉV-vel utazzanak, azokon a járatokon elfogadják a vasúti bérleteket is.

Maglód és Gyömrő között délután fél kettőkor a vasúti átjáróban áthaladó darus gépkocsi mindkét vágány fölött leszakította a felsővezetéket. A Budapest-Újszász-Szolnok vonalon közlekedő vonatok menetideje jelentősen megnő. Mende és Maglód között pótlóbuszok viszik az utasokat, az InterCityket és a gyorsvonatokat a Budapest-Cegléd-Szolnok vonalra terelik.

Címlapról ajánljuk
Túlélte az első vihart az örökös válságország

Túlélte az első vihart az örökös válságország

Argentína 2025-ben átfogó gazdaságpolitikai irányváltást hajtott végre: Javier Milei elnök a korábbi államközpontú modellről egy piacalapú rendszerre helyezte át a gazdaság intézményeit. Az intézkedésekkel az elnök a fiskális fegyelem megteremtését, a tartósan magas infláció letörését és a tőke- és árfolyamkorlátok fokozatos feloldását célozta. Ahogy egy ilyen mértékű reform esetén az várható volt, az évet nagy sikerek és kudarcok váltakozása jellemezte, a viszonylagos stabilitást pedig csak az Egyesült Államok politikai és pénzügyi támogatása és Milei október végi választási győzelme hozta el.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×