eur:
387.45
usd:
356.48
bux:
68088.24
2024. május 19. vasárnap Ivó, Milán
BARSONYBENCE_PHOTORIGHTS_
Nyitókép: BENCEBARSONY@GMAIL.COM/BARSONYBENCE_PHOTORIGHTS_06302230763

Ütős kampánnyal csábítják Budapestre a turistákat

Spice of Europe szlogennel indítja el első átfogó, Budapest központú külföldi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg, május 15-e és június 30-a között. Az új kampányfilm Budapestről itt megtekinthető.

Spice of Europe, vagyis Európa fűszere néven indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. Első ütemben közel másfél milliárd forintot költenek hirdetési felületekre.

A videó szerint egy fiatal pár vezeti át Budapesten a nézőt a legfelkapottabb helyeken, nevezetességeken, magyar divattervezők ruháiban.

A koncepcióban az amerikai CNN hírcsatorna lesz az egyik kiemelt partner.

A felületeiken futó reklámspotok segítségével mintegy 250 millió háztartásba jutnak el a magyar fővárosba csalogató képsorok, mintegy 800 alkalommal.

Több száz millió forintért, a rendelkezésre álló összegek kétharmadáért pedig internetes felületeket vásárol az ügynökség, főként a Google-ön, a Youtube-on és az Instagramon, de megjelennek nyomtatott termékekben is. A magyar turisztikai ügynökség vezérigazgatója a bejelentésen azt mondta,

a cél, hogy Budapest lekörözze Prágát, és Bécset a külföldi vendégéjszakák tekintetében.

"2010-ben a vendégéjszakaszám 20 millió volt Magyarországon, nyolc év alatt értük el 30 milliót, és biztos vagyok abban, hogy néhány éven belül, de legkésőbb 2030-ig el fogjuk érni az 50 milliós vendégéjszaka-számot. Megelőzni Prágát, ostromolni Bécsnek büszke várát. Azt a célt tűztük ki, hogy a cseh turisztikai számokat megelőzve elérjük az osztrák turisztikai eredményeket" - mondta Guller Zoltán.

Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke az eseményen kiemelte, a szobakapacitás a fővárosban a következő két évben több mint 10%-kal bővül majd.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Drámai fotók a letarolt kishajóról, újabb részletek az eltűnt magyar fiatalokról

Drámai fotók a letarolt kishajóról, újabb részletek az eltűnt magyar fiatalokról

Hét magyar és egy olasz volt azon a kishajón, amelyet letarolt a szállodahajó Verőcénél. Eddig egy ember menekült meg, az olasz férfi. A kishajót is megtalálták már és kiemelték. Öt embert még keresnek. Ketten biztosan meghaltak.

Vége az extrém drágulásnak, erős nyári balatoni szezon jöhet

A munkaerőhiány enyhülésének és a vendéglátóipar magára találásának köszönhetően idén csak kisebb mértékű, 8-10 százalékos áremelkedés várható a Balatonnál. Járdi Roland, a vg.hu újságírója az InfoRádióban elmondta: kedvező hatással van az árszínvonalra az is, hogy négy évszakossá váltak a helyi szálláshelyek.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.21. kedd, 18:00
Rigó Csaba Balázs
a Gazdasági Versenyhivatal elnöke
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×