Infostart.hu
eur:
389
usd:
330.96
bux:
0
2025. december 26. péntek István

Már 10 kilométeres torlódás az M0-son az M1-es felé

Baleset történt az M0-s autóúton a nagy Duna-híd után az M1-es autópálya felé a 14-es kilométernél kedd reggel, a forgalom egy sávon halad, és a reggeli csúcsban 9-10 kilométeres a torlódás - közölte az Útinform a honlapján.

Frissítés 11 órakor:

Az M0-s autóúton a nagy Duna-híd után az M1-es autópálya felé a 14-es km-nél baleset történt. A forgalom már két sávon halad, de 10-11 km-es a torlódás. Az M1-es felé tartók lényegesen hosszabb menetidővel számoljanak!

A Pest Megyei Rendőr-főkapitányság azt közölte: a XXII. kerület térségében két tehergépkocsi ütközött össze eddig tisztázatlan körülmények között.

A balesetben nem sérült meg senki.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
Mi köze a Golf-áramlatnak egy ország nemzetbiztonságához? – A homokba dugják a fejüket a döntéshozók

Mi köze a Golf-áramlatnak egy ország nemzetbiztonságához? – A homokba dugják a fejüket a döntéshozók

Éghajlati billenőelemek, billenőpontok, fordulópontok – olyan fogalmak, amelyekkel egyre többször találkozhatunk ismeretterjesztő és tudományos szakcikkekben is, de a politikusok és a döntéshozók figyelmét nemigen kelti fel, hiszen elintézik azzal a profán kiszólással, hogy „köztudott, hogy az időjárás változik”. Pedig a legújabb kutatások azt mutatják, hogy a globális felmelegedés jelenlegi szintje mellett már "lehetséges" kockázatos fordulópontok bekövetkezte, és a párizsi klímamegállapodás 1,5 és 2°C közötti felmelegedési tartományán belül azok "valószínűsíthetővé" válhatnak, megkérdőjelezve azt a korábban elfogadott elképzelést, hogy az éghajlati fordulópontokat alacsony felmelegedés esetén kis valószínűséggel lépjük át. Kétrészes cikksorozatunk első részében ezen fordulópontok bekövetkeztének természeti hatásait mutattuk be, ebben a cikkben pedig a klímaváltozást érdemben kezelő politikai, gazdasági fellépés lehetőségeit vizsgáljuk meg.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×