Egy ekkora beruházás esetén természetes, hogy számtalan probléma merül fel - mondta Demszky Gábor a 4-es metró kelenföldi indítóállomásánál. A főpolgármester kiemelte: az esetleg felmerülő problémákat minden esetben rendezik a kivitelezővel.
Demszky Gábor szerint a módosított ütemtervnek megfelelően épül a 4-es metró. A szabaddemokrata politikus kifejtette, hogy az egyik alagút fúrása 182, a másik pedig 129 méternél tart, és a 4-es metró alagútja szeptember végére éri el a Tétényi úti állomást.
A korábbi közlés szerint az alagútnak szeptember elejére kellett volna eddig a szakaszig elkészülnie, vagyis már az első állomásnál néhány hetes késést szenved az alagútépítés.
Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes kiemelte, hogy június végére elkészül az Európai Unióhoz beadandó támogatási kérelem, amelyről
júliusban előbb a kormány, majd Brüsszel dönt. Hozzátette, hogy június közepe óta már mind a 10 állomásnak megvan az építési engedélye. -
Becker László metróbiztos hétfőn nyilvánosságra került jelentésében az szerepel, hogy a 4-es metró építésénél jelentős többletköltségekre és további késedelemre kell számítani.
Az InfoRádió birtokába került dokumentum a munkálatok elhúzódásának okaként az engedélyező közlekedési hatóság túlterheltségét és a tervezettnél több közműkiváltást nevezi meg, de további többletmunkát okoz néhány érintett épületnek a vártnál rosszabb állapota, valamint a régészeti feltárás is.