Infostart.hu
eur:
391.29
usd:
332.4
bux:
110922.54
2025. december 23. kedd Viktória

Sikeres kényszerleszállás Ferihegyen

Sikeres kényszerleszállást hajtott végre az AtlasJet repülőgépe vasárnap reggel 7 óra 20 perckor a Ferihegyi repülőtéren - közölte a Budapest Airport szóvivője. A gépet vizsgálják.

A Budapest Airport szóvivője elmondta: az AtlasJet gépén 144 utas volt, senki nem sérült meg.

Fórika Ibolya hozzátette: a törökországi Antalyából a németországi Drezdába tartó járat pilótája motorhiba-jelzés miatt szállt le Budapesten.

A gépet jelenleg is vizsgálják. A szóvivő szerint egyelőre nem tudják, hogy mi okozta a gép meghibásodását. A gépet bevontatták a hangárba, ahol egy hosszabb átvizsgálás vette kezdetét.

Fórika Ibolya az InfoRádióval közölte: ilyen esetekben az utasok megfelelő ellátása a légitársaság felelőssége. Hasonló helyzetben a bajba jutott utasokat vagy mentesítő járattal, vagy egy másik légitársaság gépével szállítják el az eredeti célállomásra.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk

Ezeket tanácsolja a szakértő, hogy biztonságosak legyenek az ünnepi fogások

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal élelmiszeriparért és élelmiszerbiztonsági ellenőrzésért felelős elnökhelyettese az InfoRádióban arról beszélt, mire figeljünk a nyers húsok, halak és tojás esetén annak érdekében, hogy semmilyen emésztőrendszeri panasz, megbetegedés ne árnyékolja be az adventi és karácsonyi időszakot.
VIDEÓ
B2B szegmensben tör előre a Boxy: így kerül minden nap friss gyümölcslé a szállodai vendégek asztalára

B2B szegmensben tör előre a Boxy: így kerül minden nap friss gyümölcslé a szállodai vendégek asztalára

A COVID járvány vízválasztó volt mind a webkereskedelem, mind a vendéglátóipar számára, az újranyitás, és a kínai webshopok megjelenése új időszámítást hozott. A Boxy eredetileg az online kereskedők fulfillment partnereként épült fel, azonban a piaci növekedési lehetőségekre reagálva szolgáltatási portfólióját a B2B logisztika irányába is kiterjesztette. Olyan partnerekkel tud ma már együtt dolgozni, mint a Nektar Natura Kft., amely az ország meghatározó szállodaipari gyümölcslé-ellátója. De hogy alakult ki a két vállalat közötti ügyfélkapcsolat, és milyen ügyféligényekre ad választ a szolgáltatás? Hogyan lehet 70%-kal olcsóbban ellátni fulfillment rendszerben a beszállítói tevékenységet, mint disztribútori hálózattal, és mi történik akkor, ha egy szállodában hirtelen elfogy egy 50 fős ázsiai turistacsoport kedvenc gyümölcsleve? Többek között ezekről is kérdeztük Árvai Csabát, a Boxy Logisztikai Zrt. ügyvezetőjét és Melcher Bencét, a Nektar Natura Kft. kereskedelmi vezetőjét.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×