Infostart.hu
eur:
391.29
usd:
332.4
bux:
110922.54
2025. december 23. kedd Viktória

Copacabana, Stones és millió ember

Több mint egy millió rajongó vett részt a Rolling Stones ingyenes, brazíliai fellépésén, ezzel minden idők egyik legnagyobb rockeseményévé varázsolva azt.

A Rolling Stones Rio de Janeiro legendás tengerpartján, a Copacabanán tartott ingyenes koncertet szombat éjszaka. Az együttes húsz dalt játszott a hét emelet magas színpadon, melyet egy külön nekik fenntartott út kötött össze az együttest elszállásoló hotellel.

Ez volt az első alkalom, hogy a brit együttes ingyenes koncertet adott Brazíliában, mely egyben Rolling Stones aktuális, "A Bigger Bang" nevet viselő turnéjának egyik állomása is volt.

A rajongók egy része a teljes szombati napot a nyári hőségben a helyszínen töltötte, hogy jó helyet szerezzenek a koncertre.

Rio de Janeiro városának 750 ezer dollárba került az együttes fellépése, amelyet az egy hét múlva kezdődő riói karnevál elé időzítettek.

Az amerikai rajongók sem maradtak le a semmiről, hiszen az Egyesült Államokban rádión és az interneten is lehetett követni az eseményt, ráadásul országszerte mintegy 150 mozi is élőben vetítette a koncerten történteket.

Ugyanakkor - a várakozások ellenére - nem ez volt minden idők legnagyobb rockkoncertje. Az továbbra is Rod Stewart nevéhez fűződik, aki 1994-ben 3,5 millió embernek énekelt - szintén a Copacabanán.

Címlapról ajánljuk

Ezeket tanácsolja a szakértő, hogy biztonságosak legyenek az ünnepi fogások

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal élelmiszeriparért és élelmiszerbiztonsági ellenőrzésért felelős elnökhelyettese az InfoRádióban arról beszélt, mire figeljünk a nyers húsok, halak és tojás esetén annak érdekében, hogy semmilyen emésztőrendszeri panasz, megbetegedés ne árnyékolja be az adventi és karácsonyi időszakot.
VIDEÓ
B2B szegmensben tör előre a Boxy: így kerül minden nap friss gyümölcslé a szállodai vendégek asztalára

B2B szegmensben tör előre a Boxy: így kerül minden nap friss gyümölcslé a szállodai vendégek asztalára

A COVID járvány vízválasztó volt mind a webkereskedelem, mind a vendéglátóipar számára, az újranyitás, és a kínai webshopok megjelenése új időszámítást hozott. A Boxy eredetileg az online kereskedők fulfillment partnereként épült fel, azonban a piaci növekedési lehetőségekre reagálva szolgáltatási portfólióját a B2B logisztika irányába is kiterjesztette. Olyan partnerekkel tud ma már együtt dolgozni, mint a Nektar Natura Kft., amely az ország meghatározó szállodaipari gyümölcslé-ellátója. De hogy alakult ki a két vállalat közötti ügyfélkapcsolat, és milyen ügyféligényekre ad választ a szolgáltatás? Hogyan lehet 70%-kal olcsóbban ellátni fulfillment rendszerben a beszállítói tevékenységet, mint disztribútori hálózattal, és mi történik akkor, ha egy szállodában hirtelen elfogy egy 50 fős ázsiai turistacsoport kedvenc gyümölcsleve? Többek között ezekről is kérdeztük Árvai Csabát, a Boxy Logisztikai Zrt. ügyvezetőjét és Melcher Bencét, a Nektar Natura Kft. kereskedelmi vezetőjét.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×