Infostart.hu
eur:
382.24
usd:
328.1
bux:
108731.52
2025. december 8. hétfő Mária

Most már a választási mozgósítás a feladat a Médianéző igazgatója szerint

A választásig hátralévő néhány napban programokkal, pozitív üzenetekkel már nehéz elérni a választókat, negatív hírekkel, botrányokkal talán, de a legfontosabb feladat a mozgósítás - mondta Boros Bánk Levente, a Nézőpont Csoporthoz tartozó Médianéző igazgatója az M1 aktuális csatornán kedden.

Az ellenzék nincs könnyű helyzetben. Az április 8-ig hátralévő idő néhány megállapodásra, visszalépésre elég lehet, de ezt az információt el is kellene juttatni a választókhoz. Továbbá az ellenzéki pártok önérdeke és belső feszültségei is nehezítik helyzetüket - jegyezte meg a szakember.

Az "összefogásmítosz" 2010 óta él balliberális oldalon, és ehhez a Jobbik is csatlakozott. De ez a mítosz már 2014-ben megdőlt - mondta Boros Bánk Levente.

Címlapról ajánljuk
„A rendezés nem jutalmazhatja az orosz agressziót” – két oldalról szorongatják Volodimir Zelenszkijt

„A rendezés nem jutalmazhatja az orosz agressziót” – két oldalról szorongatják Volodimir Zelenszkijt

Ukrajna fordulópont előtt állhat – közölte egy brit kormánytag Volodimir Zelenszkij hétfői, londoni útja előtt. Az ukrán elnök egyszerre tárgyal majd a brit, a francia és a német vezetőkkel, miközben Washington – őket megkerülve – a Kremllel való megegyezésre sürgeti.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Ford-vezér: ez nem átmenet, hanem az európai autóipar leépülése

Ford-vezér: ez nem átmenet, hanem az európai autóipar leépülése

A Ford vezére, Jim Farley a Financial Times hasábjain figyelmeztet arra, hogy Európa autóipara ismét feszült figyelemmel kíséri Brüsszel lépéseit. Az Európai Bizottság hamarosan új szabályokat jelenthet be az elektromos járművekre való átállásról és a szén-dioxid-kibocsátási célok módosításáról, miközben a jelenlegi előírások szerinte túl gyors váltást kényszerítenek ki. Farley rámutat: a valóság az, hogy az európai vásárlók – legyen szó magánszemélyekről vagy vállalkozásokról – egyelőre nem vásárolnak tömegesen elektromos autókat.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×