eur:
386.98
usd:
356.05
bux:
68088.24
2024. május 18. szombat Alexandra, Erik
AUSTIN, TEXAS - OCTOBER 24: Race winner Max Verstappen of Netherlands and Red Bull Racing and third placed Sergio Perez of Mexico and Red Bull Racing celebrate in parc ferme during the F1 Grand Prix of USA at Circuit of The Americas on October 24, 2021 in Austin, Texas. (Photo by Chris Graythen/Getty Images)
Nyitókép: Chris Graythen/Getty Images)

F1-szakíró: a nagy bajnokok sajátja, hogy nem jó a csapattársuknak lenni

Nehéz lesz a Red Bull F1-csapatnál rendezni a pilóták kapcsolatát a Brazil Nagydíj után - mondta az InfoRádiónak Vámosi Péter, a Racingline.hu főszerkesztője, aki beszélt arról is, hogyan ért fel a csúcsra George Russell a Mercedesszel.

Sok dolognak kellett összeállnia, hogy George Russel Brazíliában első futamgyőzelmét ünnepelhesse; már a Covid idején volt egy majdnem sikeres beugrása, amikor a brit pilótának honfitársa, a fertőzött Lewis Hamilton helyére kellett beülnie, és sokáig esélye volt a futamgyőzelemre, de aztán a Mercedes csapat "elbénázta" - értékelt a Brazil Nagydíj után az InfoRádióban Vámosi Péter, a Raclingline.hu főszerkesztője.

"Most kezd beérni az a munka, amelyet ők elvégeztek. Talán pici szerencsével is, de egyből le tudtak csapni a lehetőségre, persze alapvetően most is Hamiltonra gondoltak volna a csapatnál, de itt jön ki, hogy egész évben jobb teljesítményt nyújtott a brit" - tette hozzá.

Ahhoz viszont,

hogy valaki világbajnok legyen, "több kell", olyan történések is, amelyek a Red Bullon belül történtek: ismert, a már világbajnok Max Verstappen még "alamizsnapontokat" sem engedett át csapattársának,

Sergio Pereznek.

A Red Bullnál azonban áll a bál: a csapatfőnök a második számú pilótát csitítgatja és a sajtóban lévő feszültséget igyekszik tompítani, mivel Max Verstappent - úgy tűnik - nem érdekli, mennyit segített neki a csapattárs Perez.

Russel elsősége egyébként azt is jelenti, hogy már 114 pilóta nyert futamot a száguldó cirkuszban, és Vámosi Péter szerint Russel nem az a pilóta, "aki egynél megáll".

A Verstappen, Perez duót kicsit hasonlatosnak tartja a Vettel, Webberr kettőshöz, ahol az utóbbi ausztrál olyannyira el volt nyomva - szintén a Red Bullnál -, hogy végül távozott is a csapattól, sőt, elment Porschét vezetni egy sportkocsis sorozatba.

"Papíron két évet még valahogy együtt kellene lenniük, de

nem is látszik, kinek kellene Perez helyére ülni, szóba jöhetne esetleg Daniel Ricciardo visszatérése, de ő annak idején éppen Verstappennak nem akart csapattársa lenni, tudta, hogy az mivel jár. A nagy bajnokoknak ismérvük, hogy nem jó a csapattársuknak lenni."

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk

Tényleg megvan a válasz az ősi piramisok titkára?

A Nílus egy mára teljesen eltűnt, ősi mellékága mentén épültek fel az ókori egyiptomi piramisok, köztük a híres gízai piramis, több mint négyezer éve - állapította meg a piramisok építésének rejtélyét kutató amerikai kutatócsoport.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.21. kedd, 18:00
Rigó Csaba Balázs
a Gazdasági Versenyhivatal elnöke
Így függ össze az e-autó piac átalakulása és az ESG térnyerése

Így függ össze az e-autó piac átalakulása és az ESG térnyerése

Hívjuk bárhogy is, a fenntarthatósági, ESG tényezők mára elválaszthatatlan részeivé váltak a vállalati stratégiáknak. Ezen belül is fontos az e-autók térnyerése, ám e téren újabb paradigmaváltás következett be: a kínai e-autók immár a magyar piacon is tarolnak. De vajon az ázsiai cégek is ugyanolyan környezettudatosak ESG téren, mint nyugati versenytársaik? Miért szó szerint lényeges az ESG Lényegességi Jelentése, és mit jelent mindez egy környezettudatos cégvezető számára?

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×