Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Vidnyánszky Attila, a Nemzeti Színház vezérigazgatója beszél a Szabó Tamás ötvös és Szabó Imrefia Béla szobrászművész éremsorozatából rendezett Madách 200 - Jelenetek a Tragédiából című kamarakiállítás megnyitóján a Magyar Nemzeti Múzeumban 2023. október 4-én.
Nyitókép: v

Nem választották meg az új Nemzet Színészét - itt az ok

Egyelőre nem is tudni, mikor döntenek a tagok az elhunyt Benedek Miklós utódjáról.

Miután a múlt héten utolsó útjára kísérték a január 9-én elhunyt Benedek Miklóst, a Nemzet Színészei szerda délelőtt gyűltek volna össze a Nemzeti Színházban, hogy voksoljanak, de kedd délután a teátrum titkára megkereste az érintetteket, és lemondta a találkozót – értesült a Blikk. A lap szerint az ok Vidnyánszky Attila balesete: a Nemzeti Színház igazgatója február 3-án a Petőfi Zenei Díjátadó színpadán esett el.

A Blikk azt írja, műteni kellett és pihennie kell, több mint egy hónapig még járógipszet sem kap, majd hosszú rehabilitáció vár rá.

"A Nemzeti Színház vezérigazgatója betegsége okán el kellett halasztani a Nemzet Színésze-választást" – közölte a színház, de a döntés időpontjáról nem adott tájékoztatást.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×