eur:
393.23
usd:
354.13
bux:
72415.44
2024. szeptember 5. csütörtök Lőrinc, Viktor

Állami segítség a Sziget fesztiválnak

A Magyar Turizmus Zrt. külföldön is népszerűsíti a Sziget fesztivált.

A szervezet marketing vezérigazgató-helyettese az InfoRádióban elmondta: évek óta együttműködnek a Sziget fesztivál szervezőivel.

Újságírókat, forgatócsoportokat hívunk meg, kifejezetten fiataloknak szóló weblapokban, rádiókban, magazinokban helyezünk el reklámokat - közölte Kelecsényi Ágnes.

Az egyik legnagyobb ilyen promóciós akció Franciaországban volt, ahol óriásplakátokon, metróaluljárókban hirdették Magyarországot.

Kelecsényi Ágnes azt nem tudta megmondani, hogy a Sziget fesztivál népszerűsítésére mennyit költöttek, mert azt más eseményekkel, megjelenésekkel kombinálták.

Arra a kérdésre, hogy az államnak miért kell egy magánvállalkozást támogatnia, a vezérigazgató-helyettes elmondta: a Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy minél több külföldi érkezzen Magyarországra.

Hozzátette: nagyon sokan a különböző fesztiválok és rendezvények miatt utaznak Magyarországra.

A Sziget fesztiválra érkezők a rendezvény előtt vagy után több napot eltöltenek Magyarországon - mondta Kelecsényi Ágnes.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
Vihar előtti csend a tőzsdéken

Vihar előtti csend a tőzsdéken

A hét korábbi részében látott eladási hullám után mostanra inkább megnyugvás látszik a tőzsdéken. Az amerikai indexek tegnap vegyesen teljesítettek, míg Ázsiában szintén felemások voltak a mozgások, egyedül a japán piac került nagyobb mínuszba a kamatemelési várakozásokra ráerősítő júliusi bérstatisztikákat követően. Ami az európai tőzsdéket illeti, a globális hangulattal összhangban itt is oldalaznak a vezető indexek. Nincs ma hiány makroadatokból, itthonról és az EU-ból kiskereskedelmi statisztikák jöttek, míg az Egyesült Államokban többek között az ADP-munkanélküliség számait közölték. Az igazán fontos NFP munkaerőpiaci statisztika holnap érkezik az USA-ból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×