eur:
411.68
usd:
395.29
bux:
79551.8
2024. november 23. szombat Kelemen, Klementina
Rendőrök és mentősök a szlovákiai Jókút közelében, a D2-es autópályán történt baleset helyszínén 2023. május 15-én. A balesetben egy magyar kirándulóbusz és egy kamion karambolozott, egy ember életét vesztette, több mint ötvenen megsebesültek.
Nyitókép: MTI/AP/TASR/Michal Svítok

Tudható, hogy ki a szlovákiai buszbaleset magyar áldozata

A váltósofőr vesztette életét a hétfői szlovákiai buszbalesetben.

A Blikk azt írja: a szlovák rendőrség befejezte a helyszínelést, folyik a nyomok, kamerafelvételek, tanúvallomások elemzése.

A lap szerint egyértelmű, hogy a pihenőhelyről az autópályára hajtó kamion román sofőrje hibázott, ám nem zárható ki a magyar busz sofőrjének felelőssége sem.

A lap szerint az első ülésen helyet foglaló váltósofőr volt az az, aki meghalt az ütközésben. Alena Krcová, a szlovák mentőszolgálat szóvivője elmondta, a két, életveszélyes állapotban lévő sérült egyike a turistacsoport idegenvezetője, aki az ütközés során kis is esett a járműből.

A sofőr halálát megerősíteni látszik, hogy az egyik legismertebb, balesetekkel foglalkozó Facebook-csoportban egy férfi, aki az ECB Travelnél dolgozik, azt írta: "Egy jó kollégát vesztettünk el!".

Címlapról ajánljuk
Demkó Attila: az orosz–ukrán háború legvéresebb szakasza következik

Demkó Attila: az orosz–ukrán háború legvéresebb szakasza következik

A lehetséges tárgyalások előtt várható a háború legrosszabb szakasza – mondta az InfoRádióban a biztonságpolitikai szakértő, miután Ukrajna nyugati rakétákat lőtt ki Oroszországra, az pedig minden korábbinál keményebb válaszlépésekkel fenyegetőzik, sőt egyet már végre is hajtott Dnyipro városával szemben.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.25. hétfő, 18:00
Csizmazia Gábor
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézetének tudományos munkatársa
Váratlan fordulat az építőiparban: a külföldi munkaerő már nem jön Magyarországra

Váratlan fordulat az építőiparban: a külföldi munkaerő már nem jön Magyarországra

Jelentős kihívásokkal néz szembe az utóbbi években a hazai építőipar, így talán soha nem volt még akkora jelentősége a technológiai újításoknak, mint manapság. Hol tartunk most az építőipari ciklusban? Elértük már a mélypontot vagy továbbra is lefelé tartunk? Mire számíthatunk a következő években az iparág és a technológiai újítások terén? Többek között ezekről kérdeztük Ézsiás Miklóst, a zsaluzatokkal, állványzatokkal és mérnöki szolgáltatásokkal foglalkozó PERI Magyarország ügyvezető igazgatóját.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×