Infostart.hu
eur:
388.77
usd:
330.13
bux:
0
2025. december 26. péntek István
Az MKB Bank márvány cégtáblája a központi székháza kovácsoltvas bejárati kapuja mellett a főváros V. kerületében, a Váci utca 38-ban. MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba  *************************** Kedves Felhasználó!
Nyitókép: MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba

Rekordidő alatt reagált az MKB egy új fejlesztéssel a járványra

A koronavírus-járvány miatt az MKB Bank működése során a megszokottnál is nagyobb figyelmet kap a személyes biztonság garantálása – olvasható a pénzintézet tájékoztatójában. A bank kevesebb mint egy hónap alatt – a magyar Linistry startuppal együttműködve – vezette be forgalmasabb fiókjaiban a digitális időpontfoglalást és sorban állást, amellyel hatékonyan csökkenthető az ügyféltérben, zárt helyen történő várakozási idő – mérsékelve ezzel is a fertőzésveszélyt.

Az ügyfelek innovatív, minél magasabb szintű kiszolgálása valamint a koronavírus terjedésének megelőzése érdekében az MKB Bank az elmúlt hetekben számos, az ügyfelek és a fiókokban dolgozó munkatársak egészségét egyaránt védő intézkedés bevezetéséről döntött. A bank továbbra is azon dolgozik, hogy a lehető legmagasabb szinten garantálja ügyfelei és munkavállalói biztonságát és kényelmét – hangsúlyozza a pénzintézet a közleményében.

Ennek részeként 2020. március 25. napjától az MKB Bank Budapesten a Duna Plázában, az Árkád Örs vezér téri, a Nyugati téri, valamint Szegeden a Kölcsey utcai fiókjaiban bevezeti a digitális ügyfélhívó rendszerét, melynek segítségével időpontfoglalási és távoli sorban állási lehetőséget biztosít ügyfelei számára.

Az új rendszer segítségével minimálisra csökkenthető a felesleges helyszíni várakozás és így a tömeggel való érintkezés, valamint a jelenleg használatban lévő sorszámhúzó eszközök érintése is.

Mint írják, az MKB Bank célja, hogy teljes fiókhálózatára kiterjessze digitális ügyfélhívó rendszerét.

Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
Brutális ütemben fejlődött idén a mesterséges intelligencia - Karnyújtásnyira lehet az AGI?

Brutális ütemben fejlődött idén a mesterséges intelligencia - Karnyújtásnyira lehet az AGI?

2025-ben a technológia terén egyértelműen szinte minden a mesterséges intelligencia fejlődéséről szólt, a vezető AI-vállalatok pedig rendkívüli tempóban dobták idén piacra az újabbnál újabb megoldásaikat. Bár az év során sokan tartottak az "AI lufi" kidurranásától, a benchmarkok alapján az új modellek messze felülmúlták a tavalyiakat, bizonyos területeken pedig már meg is haladták az emberek képességeit. Az LLM-ek mérhető tudása azonban csak az egyik fontos tényező: az automatikus működés a másik elem, amelyről idén gyakran szó esett, különösen az általános mesterséges intelligencia (AGI) elérésével kapcsolatos várakozásokra utalva. A fejlődés ugyan egyértelműen látszik ezen a területen is, a vállalatvezetők és AI-kutatók igen megosztottak a kérdést illetően: egyesek szerint két évre, mások szerint egy évtizedre vagyunk a legokosabb emberek képességeit meghaladó, teljesen autonóm működésre képes AI-rendszerektől. Sőt, egyes vélekedések szerint addig még az AI-hoz való teljes tudományos megközelítésnek is változnia kellene.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×