Infostart.hu
eur:
385.19
usd:
328.11
bux:
109607.58
2025. december 13. szombat Luca, Otília
Nagy változások a bankoknál

Nagy változások a bankoknál

44 százalék feletti az OTP Bank részesedése a lakossági bankszámlapiacon és ez folyamatosan nő - jelentette ki a társaság termékfejlesztési és értékesítési vezetője egy sajtótájékoztatón. Takács Domokos szerint paradigmaváltás zajlik a bankpiacon, mivel a technológia térnyerésével a pénzügyek terén is az egyéni ügyfélkezelést igénylik a fogyasztók.

A korábbi számlacsomagra épülő szolgáltatásokról a teljesen személyre szabhatóakra térnek át a bankok, hiszen az ügyfelek más szolgáltatási területeken ehhez már hozzászoktak – hangsúlyozta az OTP termékfejlesztési és értékesítési vezetője. Takács Domokos hozzátette, a bankok eddig alapvetően szegmensajánlatokat kínáltak, a technológiai fejlettség, a hardverkapacitások most érték el azt a szintet, hogy minden egyes tranzakciót személyre lehessen szabni.

„2006-ban egyféle terméket kínáltunk az ügyfeleknek, ma 288 ajánlat közül lehet választani. Ez a nagy szám azonban nehezíti meg az ügyfél döntését, néhány könnyed kérdés után meg tudjuk mondani, mi a neki való ajánlat. Három havonta ráadásul felülvizsgáljuk a bankolási szokásait és jelezzük, ha véleményünk szerint még jobb ajánlatunk lenne számára.”

Az azonnali átutalás mindenkinek jó

Az azonnali átutalások rendszerének bevezetése újabb hatalmas fejlődést jelent, jó lesz az ügyfeleknek, a bankoknak pedig óriási lehetőség arra, hogy még nagyobb teret nyerjenek a készpénz rovására.

„A készpénz visszaszorítása az ügyfelek és a bankoknak is érdeke.”

Nagy változások a bankoknál

A lakossági folyószámlapiacon az OTP részesedése 44 százalék fölötti, ami növekvő tendenciát mutat - mondta el a bank termékfejlesztési és értékesítési vezetője. Takács Domokos hozzátette, annak ellenére, hogy a teljes lakossági bankszámlapiac 450-500 ezerrel csökkent, az OTP növelte az ügyfelei számát.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Amikor a politikai ígéretből adminisztratív rémálom lesz
Vagyonadó

Amikor a politikai ígéretből adminisztratív rémálom lesz

A vagyonadó mindig jól mutat a kampányplakáton: egyszerű üzenet, könnyű célpont, morális fölény. Csakhogy ahol valóban nekifutottak a bevezetésének, ott az állam rendre összeomlott a mérés, az értékelés és a jogi megfelelés terhei alatt. Franciaország, Németország, India és Argentína példája ugyanazt mutatja: a vagyonadó technikailag szinte megvalósíthatatlan. A politikai szlogen így tehát marad, maga az adó viszont többnyire elbukik.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.15. hétfő, 18:00
Mészáros Andor
az Eötvös Loránd Tudományegyetem BTK Történeti Intézetének docense
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×