Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 28. vasárnap Kamilla

A befektetések még a bankok munkatársainak is problémát okoznak

Nem elég felkészültek a magyarországi bankok telefonos ügyfélközpontjai - derült ki a pénzcentrum.hu felméréséből. Az internetes lap szerkesztője, Fazekas Adrienn elmondta: a diszpécserek leginkább a folyószámlával és a hitelezéssel kapcsolatos kérdésekre tudtak válaszolni, míg a megtakarítás témakörében kevésbé álltak a helyzet magaslatán.

Ha egy ügyfél nem akar bemenni a bankjába, vagy nem találja meg az általa keresett információkat az interneten, akkor felhívja a pénzintézete telefonos ügyfélközpontját. A penzcentrum.hu azt vizsgálta, hogy a call centerek megfelelő tájékoztatást adnak-e az érintetteknek.

A diszpécsereket három témakörben tesztelték: a hitelekről, a folyószámlákról és a befektetésekről tettek fel kérdéseket, a válaszokat pedig 1-től 5-ig értékelték az alapján, hogy a központ munkatársa mennyire volt felkészült és talpraesett.

Természetesen az eredmény szubjektív, hiszen a kérdezők azt nem tudták befolyásolni, hogy a központban egy frissen felvett munkatársat, vagy egy évek óta ott dolgozó régi motorost kapnak-e - mondta Fazekas Adrienn.

Az eredmény azonban nem volt túl bíztató. A kicsi és a nagy bankok között is találtak ugyanis olyat, ahol nem voltak maradéktalanul megelégedve a tájékoztatással.

Míg a folyószámlákkal, azon belül is a csoportos beszedési megbízásokkal kapcsolatos kérdésekre mindenhol válaszolni tudtak a munkatársak, a befektetésekkel kapcsolatban már nem voltak ilyen felkészültek. Ezért sokszor átirányították a hívót egy kollégájukhoz. Szerencsére olyan sehol nem fordult elő, hogy a kérdést senki sem tudta volna megválaszolni.

Fazekas Adrienn úgy látja: képzéssel még szinten minden bank jobbítani tudná a telefonos ügyfélközpontja színvonalát.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Magas tőkepiaci hozamot keres? Az indiai eszközök nagy lehetőségeket kínálnak

Magas tőkepiaci hozamot keres? Az indiai eszközök nagy lehetőségeket kínálnak

India öles léptekkel zárkózik fel a fejlett országokhoz. Ebben nemcsak a kedvező gazdaságföldrajzi és a még mindig kedvező demográfiai adottságok segítik, hanem az úgynevezett jó kormányzás is: a kormányzat szisztematikusan támogatja a hazai gyártást, stabilizálja a szabályozási kereteket, és egyszerűsíti az adózást, ráadásul a belső fogyasztói bázis is gyorsan nő. Bár a kilátások jók, kockázatok továbbra is vannak, és ezekre a befektetőknek is figyelniük kell.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×