"Külső szolgáltató hibája miatt előfordulhat, hogy egyes korábbi vásárlások összegét duplán terhelte a rendszer néhány ügyfél számláján" – tudatta ügyfeleivel az OTP Bank csütörtökön.
A hiba több hazai bank ügyfeleinél is felmerült.
Valamilyen technikai hiba történt, de a jelek szerint nem a banknál, hanem egy partnerénél, ugyanis az ügyfelek tájékoztatására azt írták, hogy külső partnerük bevonásával mindent megtesznek azért, hogy újra a helyes egyenleg jelenjen meg az ügyfelek számláján.
Frissítés: Az Országos Fizetési Szolgáltató Zrt. csütörtökön késő este jelezte, hogy egy szállítójánál bekövetkezett technikai hiba miatt több partnerbankjuk ügyfeleinek egyes kártyás vásárlási tranzakcióit duplán terhelték a számlákra. A hiba elhárítása haladéktalanul megtörtént. Erről bővebben itt írtunk.





