eur:
401.37
usd:
365.71
bux:
73411.75
2024. október 6. vasárnap Brúnó, Renáta
Nyitókép: Pexels.com

Majdnem minden negyedik magyar fogyaszt felnőtt tartalmakat az interneten

A lakosság többsége fent van a Facebookon, bő ötöde az Instán is. Friss NMHH-felmérés.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által közzétett Digitális Közönségmérési Tanács adatai szerint a második negyedévbena 15 évnél idősebb lakosság 73,3 százalékának, 6,12 millió felhasználónak volt internet-hozzáférése, körükben a felnőtt tartalmak a Vg.hu összefoglalója szerint meglehetősen népszerű.

15 és 24 év között (Z generáció) 94,2 százalék a "lefedettség", de majdnem ugyanekkora 24 és 40 év között (93). 57 év fölött 58,2 százalék a szám, 76 fölött viszont csak 6,3.

A közhasznú és linkgyűjtő oldalaknak 4,5 millió felett volt a látogatottságuk, de több mint 4 millió felett volt a közösségi médiafelületek látogatottsága is.

Az e-kereskedelem 3,78 millió látogatót vonzott, illetve 2,2 millióan felnőtteknek szóló tartalmat is fogyasztottak az interneten.

Leggyakrabban valamilyen mobileszközön, telefonon vagy tableten internetezett a magyar lakosság a második negyedévben, a létszámuk meghaladta az 5,22 milliót. Otthoni számítógépről 4,53 millióan böngésztek, a munkahelyről azonban csak 1,9 millióan interneteztek a vizsgált három hónapban.

2021 áprilisában 5,4 millió regisztrált felhasználója volt a Facebooknak és 2,1 millió az Instagramnak Magyarországon – ez a nagykorú lakosság 87, illetve 34 százaléka.

Címlapról ajánljuk
Szakértő: 2025-ben jelentős drágulás jöhet a lakáspiacon

Szakértő: 2025-ben jelentős drágulás jöhet a lakáspiacon

Tovább gyorsíthatja az ingatlanok drágulását az a kormányzati bejelentés, amely szerint jövőre az önkéntes nyugdíjmegtakarításokat adómentesen lakáscélra lehet fordítani. A becslések szerint ez a lehetőség 300 milliárd forint extraforrást hozhat a lakáspiacra.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.07. hétfő, 18:00
Karácsony Gergely
Budapest főpolgármestere
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×