eur:
394.11
usd:
355.57
bux:
72297.19
2024. szeptember 9. hétfő Ádám

Mars a gyerekeknek szóló csokireklámoknak?

Nem reklámoz többé a tizenkét éven aluli gyerekeknek a Masterfoods. A Mars, a Snickers és a Twix gyártója azért határozott így, mert egyre inkább úgy tűnik, kapcsolat van az ilyen hirdetések és a gyerekek korai elhízása között.

Ez az első alkalom, hogy egy vezető élelmiszergyártó úgy határozott, kiveszi reklámcélcsoportjai közül a tizenkét év alattiakat.

A Masterfoods hivatalos irányelvet dolgozott ki erre az elképzelésre, holott korábban már volt olyan szabály a cégnél, amely szerint a hat év alattiakhoz nem szólnak a hirdetéseik.

A vállalat azért döntött így, mert egyre több az olyan kutatás, amely bizonyítja: kapcsolat van a gyerekeknek szóló élelmiszerreklámok és a korai elhízás között.

A társaság az új szabály év végi bevezetése mellett úgy döntött: kalóriaszámlálót is nyomtat édességeinek csomagolásán.

A cég felvázolta elképzeléseit az Európai Bizottság egészség- és fogyasztóvédelmi biztosának is.

Címlapról ajánljuk
Hegedűs D. Géza, a Nemzet Színésze: én így élek, így dolgozom és így vagyok boldog

Hegedűs D. Géza, a Nemzet Színésze: én így élek, így dolgozom és így vagyok boldog

Tizenkét szerepe van ma is a Nemzet Színészévé megválasztott Hegedűs D. Gézának, aki immár fél évszázada a Vígszínház tagja. Gyerekként minden zsebpénzét színházra költötte, mígnem az építőipari technikumból el nem küzdötte magát a Színműig. Pályája harmadéves főiskolai hallgatóként már be is indult, és aligha lesz egyhamar vége ilyen munkatempóban.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.09.09. hétfő, 18:00
Nagy Márton
nemzetgazdasági miniszter
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×