eur:
393.25
usd:
354.81
bux:
72243.41
2024. szeptember 5. csütörtök Lőrinc, Viktor

A reklámok a gyermekekre hatnak a legjobban

A reklámozók legkönnyebben befolyásolható célcsoportja a gyerekek korosztálya.

Bár az iskolákban a reklámozás törvényileg szabályozott, mégis az italautomaták és az iskolai büfék termékei bizonyos fogyasztói mintákat mutatnak.

Egy 5-6 éves gyermek még nem tud különbséget tenni a reklámok és más tévéműsorok, illetve plakátok között, épp ezért nem tudja a hirdetéseket kritikusan szemlélni - mutatott rá az InfoRádióban a Tudatos Vásárlók Egyesületének képviselője.

Haraszti Anikó elmondta, hogy az általános iskolákban tilos hirdetéseket kihelyezni, legfeljebb csak olyan plakátokat lehet kirakni az iskolában, amelyek környezetvédelemmel vagy a közösségi élettel kapcsolatosak.

A középiskolák azonban maguk dönthetik el, hogy beengedik-e a hirdetéseket a tanintézmény falai közé.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk

Bendarzsevszkij Anton: Zelenszkij a saját népszerűségét védi a miniszterek cseréjével

Csaknem a fél ukrán kormány lemondott az elmúlt napokban, szerdán a külügyminiszter is távozott. A posztsztovjet térség szakértője szerint az ukrán elnök teljes kormányváltással enyhítené a politikai és társadalmi feszültséget, így a felelősséget is elháríthatja magától az államfő, akinek hiába járt le a mandátuma, várhatóan a háború végéig a posztján maradhat.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.09.05. csütörtök, 18:00
Prőhle Gergely
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×