A női vodka marketing szempontból is különlegesnek tekinthető. A terméket úgy pozícionálták, hogy kedvet kapjanak hozzá azok a hölgyek is, akik szabadidejüket szívesen töltik például egy konditeremben. A reklámokban ugyanis egy edzés utáni saláta mellé ajánlják.
A hirdetések egyaránt láthatók a moszkvai metróban, valamint a női magazinokban is.
A termék kitalálói úgy gondolták: ha Moszkvában rózsaszín taxikkal próbálnak női kuncsaftokat fogni, vagy piacra dobtak kifejezetten a gyengébbik nem számára készített cigarettát, akkor a vodkára is lesz kereslet.
Mindez azonban fejtörést okoz az orvosoknak, akik attól tartanak, hogy az egyébként is jelentős alkoholproblémákkal küzdő országban tovább emelkedik az iszákos nők száma.
A 140 milliós országban a hivatalos adatok 2,5 millió alkoholistát tartanak számon, sokak szerint azonban a valóságban hétszer ennyien lehetnek, azaz számuk meghaladja a lakosság 10 százalékát.
Moszkva egyik rehabilitációs központjának vezetője elmondta, hogy pácienseinek 60 százaléka nő, akik között sokan vannak az újgazdag milliomosfeleségek.
Magyarország legnagyobb autópálya-csomópontja épül, nem is akárhol