Azok a vállalatok, amelyek fantáziát látnak a Saatchi & Saatchi egyelőre névtelen zenekarában, beleszólhatnak majd a névválasztásba, a dalok stílusába és szövegébe, csakúgy mint abba, hogy mit viseljenek, egyenek és igyanak a tagok.
A reklámügynökség által felkért zeneipari szakértők jelenleg is dolgoznak a leendő sztárok arculatán és zenéjén.
Támogatói szerint az ötlet azért jó, mert a részt vevő cégek ezáltal könnyebben érhetik el a megcélozni kívánt, és a hagyományos módszerekkel nehezebben megközelíthető fiatal korosztályt.
Mások ugyanakkor cinikusnak nevezik az ötletet, rámutatva, hogy az a fogyasztói cégek rabszolgájává teszi az énekeseket, lehetetlenné téve bármilyen kreativitást.
A négy énekest, Mercedest, S-Jayt, Rockwellt és Chanelt mindez nem nagyon zavarja. A nagyközönség először egy mobiltelefonos szappanoperában találkozhat a négy lánnyal. A rajongók jövő hónaptól tekinthetik meg az egyperces epizódokat.
Szakértők szerint a Saatchi & Saatchinak legkevesebb 200 ezer fontot (76 millió 400 ezer forintot) kell évente elköltenie az együttesre. Ha a kísérlet sikerrel jár, akkor a lánybandát egy rock együttes és egy komikus követheti.
Ezért állt le a Déli pályaudvar