Az interjúban szó esik az árakról is. A vezérigazgató azt mondja 2020 előtt volt egy óriási túlhasználat, például a Széchenyi fürdő reggel 6-tól este 10-ig nyitva volt. A 2024 rekordév volt, 26 milliárd forintot meghaladó árbevétellel 6,2 milliárd forintos profitot értek el. Ebben az is szerepet játszott, hogy
nemzetközi benchmarkokhoz igazítottuk a történelmi fürdőink árait.
Szerinte, ami az árakat illeti, elérték a minimumot, ahogy egyes nyugat-európai fürdők áraznak. A jövőben várható még egy kis emelés, "3-4 eurós emelést tervezünk. Azonban az árakat mindig úgy kell alakítanunk, hogy a vendég is érezze, hogy megéri ezért a szolgáltatásért fizetni. Tény, hogy az egyedi fürdőélmények, mint amilyen a Széchenyi fürdő, még mindig versenyképesek a nemzetközi piacon".
Idei áremelés
Az árak január 1-jétől emelkedtek, átlagosan 5 százalékkal. A strandok esetében is ez a helyzet, kivéve a Palatinust, ahol a téli és nyári szezonra külön árak érvényesek. A nyári szezonban, amikor a strand kapacitása nagyobb, akkor alkalmazzuk a magasabb díjakat, itt ekkor lesz hasonló mértékben áremelés.
Kérdésként merült fel, hogy "mi az oka annak, hogy nem telnek meg a budapesti strandok?"
A vezető válasza szerint "Pesterzsébet, Csillaghegy vagy a Paskál fürdő sok vendéget vonz, ugyanakkor területük olyan nagy, hogy még bőven lehetne tölteni. De a víz hőmérséklete is fontos, a Római strand vize hidegebb, 22-23 fok körüli, amit fel kell fűteni, hogy komfortos legyen. Régebben a hidegebb víz teljesen elfogadott volt, de manapság az emberek a melegebb vizekhez szoktak, talán a wellness szállodák miatt is. Sokan jobban szeretnek magasabb hőmérsékletű vízben fürdeni".
Szabadstrand
Szó esett még a dunai fürdésről is. Szerinte "az emberek, akik a Dunában szeretnek fürdeni, egy teljesen más élményt keresnek, ők talán inkább a természetes vízhez vonzódnak".