eur:
400.38
usd:
362.83
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga
közlekedési lámpa jelzőlámpa  // Red traffic light on at street intersection, leafless trees and buildings in the background.
Nyitókép: aire images/Getty Images

Lángoló közlekedési lámpa - megszólalt az EON

Lehet, hogy mégsem a jelzőlámpa gyulladt ki.

Az Infostart is beszámolt arról, hogy szerda kora este berobbant és lángolni kezdett egy jelzőlámpa alsó része a budapesti Lövölde téren, és három ember megsérült. Egy szemtanú azt is elmondta, hogy egy erősebb robbanásszerű hangot hallott, mintha egy nagy fémtárgy esett volna le.

A Telex megkereste a területi áramszolgáltatást végző EON-t, melynek kommunikációs osztálya azt válaszolta, hogy a rendőrség is vizsgálja a baleset körülményeit, "aminek keretében a területet árammal ellátó középfeszültségű vezeték vizsgálata is megkezdődött".

Több szemtanú csütörtökön arról számolt be, hogy elkezdték bontani a lámpa melletti közműaknában a villamosvezetékeket, a portál ezután kereste meg az EON-t. A cég közölte, hogy belső vizsgálatot is indítottak az ügyben, hogy megismerjék a konkrét eset körülményeit, illetve hogy felmérjék, miként lehetne megelőzni a hasonló eseteket.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×