eur:
400.38
usd:
362.83
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga
Corona virus close up
Nyitókép: Radoslav Zilinsky/Getty Images

Friss adatok: platón az új fertőzöttek száma, 88 koronavírusos beteg elhunyt

A fertőzések 94 százalékát az omikron vírusvariáns okozza. Részletek.

17 894 új fertőzöttet igazoltak (egy hete szinte pontosan ugyanennyit, az elmúlt héten a szám ezen adat körül ingadozott), ezzel a járvány kezdete óta összesen 1 600 411 főre nőtt a beazonosított fertőzöttek száma - derül ki a Koronavírus.gov.hu adatközléséből.

Elhunyt 88 többségében idős, krónikus beteg (egy hete ugyanilyenkor 78), így az elhunytak száma 41 636 főre emelkedett.

A gyógyultak száma jelenleg 1 330 876 fő (csaknem 90 ezres növekmény),

az aktív fertőzöttek száma pedig 227 899 fő, ebben a növekmény már csak bő 2 ezres egy hét alatt.

4451 koronavírusos beteget ápolnak kórházban (ezer fővel lett több egy hét alatt), közülük 163-an vannak lélegeztetőgépen, 18-cal többen, mint egy hete.

A fertőzések 94 százalékát már az omikron okozza.

A legalább egyszer beoltottak száma 6 366 402 fő (az egy hét alatt újólag beoltott emberek száma 15 ezerre csökkent), közülük 6 107 843 fő már a második, 3 700 305 fő pedig már a megerősítő harmadik oltását is felvette.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×